Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mobbere og skoler som er vingeklippet og helt ute av stand til å gjøre grep for å bli kvitt mobbing.

Er så lei av å oppleve at guttungen kommer hjem og er blitt utsatt for mobbing av den samme jævla punkass drittungen.

Hva faen er det egentlig enkelte voksne folk overfører av holdninger til ungene sine.

Det skal så evindelig mye til før skolene i det hele tatt vurderer å bruke tiltakene de KAN bruke.

 

sukk

Trist. Har du tatt det opp med foreldrene? Hadde jeg hatt barn og de ble mobbet så hadde foreldrene/lærerne fått gjennomgå kraftig om det ikke ble gjort noe.

Man kan ikke styre barn, men man burde kunne få foreldre/lærere til å påvirke de i en positiv retning.

 

 

Da vi "utvandret" fra Oslo til Bergen, ble min sønn (sammen med en innflytter fra Trøndelag) forsøksvis offer for mobbing av en sammensveiset gjeng i klassen de begynte i. Løsningen i vårt tilfelle var å snakke med de antatt mest ressurssterke foreldrene i klassen. De tok affære, inviterte alle foreldrene i gjengen hjem til en prat, og så løste det seg. Man trenger noen på sin side, og skolen er ofte ikke den rette allierte, selv om de skal være det.

 

Når jeg selv ble forsøkt mobbet på skolen, ga jeg sjefsmobberen juling. (Til både hans og min store overraskelse.) Det er selvsagt ikke noen universalløsning, det kunne jo endt med at jeg fikk juling i stedet.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri mer i mitt liv til å røre CDON med en meterstokk!

 

Jeg kjøpte et skjermkort på tilbud fra 5600 til 5000 med spill fra CDON. Fikk kortet, alt var fint. I en måned. Så begynte det å forårsake problemer. Feilsøkte, kom frem til at det ikke kunne fikses, og sendte kortet i retur. Ventet i én måned, fikk beskjed om at det ikke var funnet feil på det og derfor ble det returnert. Sendte så en e-post der jeg skrev at jeg ikke godtok å få et ødelagt kort i retur, fikk så en e-post til svar med en unnskyldning og at de skulle lage ny reklamasjonssak,og jeg skulle sende det tilbake igjen. Gjorde det, og etter 20 dager uten et ord, tok jeg kontakt med både leverandøren og dem, ig spurte om kortet var mottatt. Fikk til svar av leverandøren at de ikke hadde mottatt det, enda jeg hadde fått kvittering på det, og fra CDON at de måtte sjekke hos leverandøren. Etter ytterligere 2 dager, fikk jeg til svar at jeg skulle få tilsendt et nytt kort. Så, i går kom det nye kortet. Gikk og hentet det, kom hjem, åpnet esken, og tror du ikke kortet VAR BRUKT.

 

Nå er jeg dritt lei hele affæren, og hvis ikke jeg får svar på e-posten jeg sendte dem i dag innen i kveld, sender jeg en e-post til forbrukerrådet. Nå er det slutt på tålmodigheten. SISTE GANG jeg kjøper en JÆVLA DRITT fra dem. Med den servicen de driver, hadde den blitt ringt i hjel i løpet av noen timer.

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så nervøs. Pappa skal komme idag, har ikke sett ham siden 38 år som baby.. har tatt stesolid og akevitt for å roe nervene. Pizzaen er i ovnen..

 

Er jo egentlig ikke irritert bare 100% nervøs..

Jeg håper virkelig at dette går bra for deg :) Høres ut som et stort og modig steg å ta :)

 

 

Er ikke irritert, bare litt trist. Faren min, som egentlig ikke er min biologiske far fant jeg ut var kjempehyggelig, og fortalte masse om gamledager. Han skulle gjøre sitt beste for å hjelpe meg å finne min far, men jeg må regne med at han kanskje er død.

 

Tusen takk for samtalen stefar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man får post adressert til andre, og verken navn eller adresse er i nærheten av den man selv har.

 

Relatert til det, hus uten verken husnummer eller postkasse / gater uten postkassestativ. Vandra rundt i en halvtime i liten storm for å lete etter korrekt hus, og når jeg endelig fant det, fant jeg likevel ikke en postkasse. -_-

Lenke til kommentar

Når man får post adressert til andre, og verken navn eller adresse er i nærheten av den man selv har.

 

Relatert til det, hus uten verken husnummer eller postkasse / gater uten postkassestativ. Vandra rundt i en halvtime i liten storm for å lete etter korrekt hus, og når jeg endelig fant det, fant jeg likevel ikke en postkasse. -_-

Legg det i postens postkasse neste gang?

Lenke til kommentar

 

-

 

Ikke noen stor nyhet, det ligger jo strødd saker der folk er misfornøyde med cdon på forumet her...

 

 

CDON er en fantastisk butikk, om man holder verdien under 500 kroner. Unngå varer som skaper retursaker der tvil kan settes rundt varens stand. Selv har jeg brukt CDON mye på kabler, adapter og andre små-elektriske ting. De leverer raskt og er ofte billigere på enkelte varer. Bare husk å unngå dyre varer.

Lenke til kommentar

Når man står i kø i for eksempel posten, så irriterer det når folk stiller seg rett bak meg, nesten så dem står oppi ryggen min. Wæ

Ja!

 

Rett før jul skulle jeg hente en pakke, og en "sliten" dame stilte seg 20 cm bak meg (målt etter at jeg hadde presset med 20 cm inntil den foran meg for å komme meg unna) og skvaldret i mobilen om depresjon og at det var vanskelig på jobben. Jeg merket meg lengden mellom henne og personen bak henne igjen - den var nærmere én meter.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

 

Når man får post adressert til andre, og verken navn eller adresse er i nærheten av den man selv har.

 

Relatert til det, hus uten verken husnummer eller postkasse / gater uten postkassestativ. Vandra rundt i en halvtime i liten storm for å lete etter korrekt hus, og når jeg endelig fant det, fant jeg likevel ikke en postkasse. -_-

Legg det i postens postkasse neste gang?

 

 

Det hadde vært en desto lengre tur, siden jeg da hadde måtte gått ned til sentrum og rotet rundt. Det hadde blitt dobbelt så langt, og med en desto lengre oppoverbakke også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...