Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan kvinnfolk greier å falle hele tiden.

Vet ikke hvordan det var med Gypsy, men jeg falt på grunn av at det var glatt og jeg hadde på meg sko med veldig dårlig grep, som i tillegg var altfor store (hopp-i sko for når jeg bare skal ut en kort tur og rett inn igjen). Jeg faller stort sett ikke med mindre det er glatt ute.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke hvordan kvinnfolk greier å falle hele tiden.

Vet ikke hvordan det var med Gypsy, men jeg falt på grunn av at det var glatt og jeg hadde på meg sko med veldig dårlig grep, som i tillegg var altfor store (hopp-i sko for når jeg bare skal ut en kort tur og rett inn igjen). Jeg faller stort sett ikke med mindre det er glatt ute.

 

Skjønner ikke hvordan kvinnfolk greier å finne på så gode unnskyldninger for alt.
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over de nye "Direkte-sidene" til VG Nett. Jeg klikker meg inn på en link på forsiden som ser ut som en normal nyhetsartikkel, og da starter en jævla reklamevideo med full lyd. Ikke noe gøy når man sitter i en forelesning med 200 stille studenter og en foreleser. Den saken jeg skal lese om ligger forøvrig inne i en rotete nyhetsfeed.

 

Vifta på den jævla HP'en min... :realmad:

 

Har HP laget en eneste laptop uten problemer med at de blir for varme, og påfølgende problemer med vifte? Den forrige HP-laptopen min (ja jeg er så idiot at jeg kjøpte en ny HP :p ), bråkte som en flymotor da vifta desperat prøvde å kjøle ned en kokende varm PC. Til slutt stoppet vifta, og jeg måtte demontere absolutt hele laptopen for å komme til siste lag hvor vifta lå, og det viste seg at den var så full av støv og dritt at den ikke klarte å gå rundt. Det var uansett så vanvittig mange skruer og ting som skulle settes på plass at alt fungerte ikke som det skulle da jeg halvveis riktig hadde montert PCen igjen.

 

HP har i følge det jeg har hørt lenge hatt problemer med at PCene blir alt for varme, i tillegg til at viftene er så vanskelig å komme til at det blir et stort prosjekt når man til slutt er nødt til å bytte/rense vifta. Aldri mer HP for meg i hvert fall. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at media stadig skal bruke uttrykk som stammer fra sosiale medier i sine nyhetssaker som om det var så ufattelig spesielt.

 

"Barack Obama mener rekordselfien er «juks»."

"Årets selfie?"

"Kongelig selfie"

 

Jeg bryr meg katta i at kjente personer tar bilde av seg selv med utstrakt arm.

Lenke til kommentar

HP har i følge det jeg har hørt lenge hatt problemer med at PCene blir alt for varme, i tillegg til at viftene er så vanskelig å komme til at det blir et stort prosjekt når man til slutt er nødt til å bytte/rense vifta. Aldri mer HP for meg i hvert fall. :)

Kjøp en HP-laptop som ikke er i billig-segmentet? Sitter med EliteBook hjemme til gaming, uten det minste problem med varme. :p
Lenke til kommentar

 

HP har i følge det jeg har hørt lenge hatt problemer med at PCene blir alt for varme, i tillegg til at viftene er så vanskelig å komme til at det blir et stort prosjekt når man til slutt er nødt til å bytte/rense vifta. Aldri mer HP for meg i hvert fall. :)

Kjøp en HP-laptop som ikke er i billig-segmentet? Sitter med EliteBook hjemme til gaming, uten det minste problem med varme. :p

 

Som ikke er i modtimellom-segmentet, heller. Har hatt flere ad de billigste HPene, og har ikke hatt problemer med noen av dem. Kjenner mange som har hatt problemer med varme og vifter på middelklasse-HPer.

 

Edit: Men det er ikke bare å kjøpe heller. Det er ikke alle som har råd til alt hele tiden. :p

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...