Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mja, mener at det ikke er likestilt før man får tilbud om å lære seg samisk på grunnskolen på steder med lite eller ingen samer.

Det irriterer meg noe grenseløst at folk tror alle samer bor i nord.

 

Vi hater samer mer enn søringer.

 

(Det var ikke ment til deg, jeg ville bare legge til et utsagn jeg hadde)

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Har lenge vært på jakt etter nytt lydutstyr. Foreløpig har jeg kontaktet en selger som ikke svarte tilbake, samt kontaktet x antall selgere som allerede har solgt uten å føre dette inn på annonsen.

 

Har vært i dialog med en selger som plutselig uten videre forsvant fra jordas overflate.

 

Det nærmeste jeg var å klare å anskaffe meg utstyret, var en jeg avtalte kjøp og henting med. Han solgte da utstyret til en annen mens jeg reiste ned til minibanken for å ta ut penger...

 

Herregud så useriøst FINN har vært i det siste... Nå håper jeg at det n´te forsøket skal gå gjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært borti lignende, da var det en sofa. Avtalte tid, hadde med penger, kom med henger og parkerte utenfor. Ringte selger for å spørre hvor man skulle gå inn i blokka, men da var visst sofaen solgt for 15 min siden!

 

 

Ikke et problem med Finn, dette, men med folk. Muntlige avtaler - og det inkluderer internet-chatting etc - er ikke så nøye lenger.

 

Har opplevd det samme på eBay fra utlandet. Fant et perfekt stykke flammet Koa til å lage gitarkropper av, kontaktet selger og gjorde det klart at jeg ville kjøpe. Gjør alltid det med private kjøp på eBay, siden ikke alle selgere vil sende utenlands. Det var greit for selger. Avtalte at jeg ville kjøpe, og hvilken pris de forventet. Siden det var en auksjon så hadde jeg tid på meg, og kunne svare om noen bød over. Men når jeg hadde budt fikk jeg en melding fra selger om at trestykket alt var solgt til en som kom på døren.

 

Strengt tatt i strid med eBays regler også, men lite man kan gjøre med det.

 

Internett har rett og slett fjernet litt av ansvarsfølelsen fra personlig kontakt.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man skal handle på eBay, er det viktig å se på hvor mye og positiv feedback selgeren har.

 

Ja. Men noen ganger kommer man over noe man vet bare dukker opp hvert jubelår. Da må man vurdere om man skal ta sjansen allikevel.

 

Koa er et vernet treslag som bare vokser på Hawaii, og det er bare lov å lage tømmer av "naturlig nedfall", som trær som er tatt av storm. Som mange andre tresorter er det ikke blitt sjeldent fordi man har brukt for mye av det, men fordi man har hugget og brent det for å lage dyrket mark.

 

Vakkert er det uansett:

 

Humu_archtop_back07-2.jpg

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...