Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

SSD disk i pcen endelig.. Satan å deilig å starte opp fort og få kjapt liv i BF4 :D

SSD disk

 

Ikke bare feil bruk av ord, men også særskrivingsfeil.

 

Synes forøvrig det burde hete FBS - "Flash-based Storage".

 

 

Solid State Drive funker fjell, det.

 

Og jeg beklager virkelig om det fikk blodet ditt til å pumpe. Ble skrevet i all hui og hast så særskriving var ikke veldig høyt prioritert.

Gå og plag noen andre med din dårlige dag.

Endret av Hardboiled Rice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Takk for omtanken. :) Det går nok bra, er bare irriterende.

 

Irriterende med tynt lag med snø på isen , veien virker tilsynelatende trygg men så glir du på sykkeln.

Lenke til kommentar

Watch Later listen til Youtube blir faen meg bare verre og verre.

Jeg sverger på at før kunne du marker alle videoen og add de til en anne playlist. Men nå finner jeg bare remove, tag, play all og remove watched videos...

 

Før så følgte den baren med deg nedover på siden også, så slapp man å scrolle seg helt til toppen igjen.

Ikke kan du edit listen heller (rekkefølgen).

 

Like før jeg får et hjerteinfarkt... Må begynne å bli bedre på å ikke bli så jævla irritert på slike ting, kan ikke være bra for helsa...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mja, mener at det ikke er likestilt før man får tilbud om å lære seg samisk på grunnskolen på steder med lite eller ingen samer.

 

Ante Valente : Det er vel , "same" faen , for deg , vel ?

 

Ikke så glad , i vafler , liker helst , lapper.....jadda jadda jadda !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Når man skal handle på eBay, er det viktig å se på hvor mye og positiv feedback selgeren har.

 

Ja. Men noen ganger kommer man over noe man vet bare dukker opp hvert jubelår. Da må man vurdere om man skal ta sjansen allikevel.

 

Koa er et vernet treslag som bare vokser på Hawaii, og det er bare lov å lage tømmer av "naturlig nedfall", som trær som er tatt av storm. Som mange andre tresorter er det ikke blitt sjeldent fordi man har brukt for mye av det, men fordi man har hugget og brent det for å lage dyrket mark.

 

Vakkert er det uansett:

 

Humu_archtop_back07-2.jpg

 

Geir :)

 

 

Elvis : "There's song I did in Blue Hawaii and I wanna dedicate it to all of you......"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

The law of Jante is strong with this one

Morsomt. Har alltid ment at det ikke finnes noen jantelov Norge, jeg tror de aller fleste ser mest opp til folk som er vellykket og kanskje til og med er litt misunnelige. Misunnelse er kanskje ikke sunt det heller, men er ikke det janteloven handler om.

 

Forøvrig blir jeg ikke akkurat misunnelig på at noen er i Fillipinene heller - med dagens flypriser kan hvem som helst reise dit fra Norge bare man har spart opp litt ferie.

 

Det jeg snakket om var snikskryting, noe jeg mener ikke har noen sammenheng med janteloven.

 

 

Syns det er skummelt å lese om Fillipinene eller Thailand......var en norsk fyr som ikke ville bruke lokal arb kraft (bulldozer osv) , ente med at han ble funnet skutt i huet i en dam.

 

Så har man folk som blir kastet ned fra leilighetskomplekser rett i bakken , "uhell" sier politiet men kan nok ofte være rent drap.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

SSD disk i pcen endelig.. Satan å deilig å starte opp fort og få kjapt liv i BF4 :D

SSD disk

 

Ikke bare feil bruk av ord, men også særskrivingsfeil.

 

Synes forøvrig det burde hete FBS - "Flash-based Storage".

 

Når vi snakker om særskrivingsfeil så tror jeg den korrekte skrivemåten på engelsk blir "flash based storage".
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

SSD disk i pcen endelig.. Satan å deilig å starte opp fort og få kjapt liv i BF4 :D

SSD disk

 

Ikke bare feil bruk av ord, men også særskrivingsfeil.

 

Synes forøvrig det burde hete FBS - "Flash-based Storage".

 

Når vi snakker om særskrivingsfeil så tror jeg den korrekte skrivemåten på engelsk blir "flash based storage".

 

post-223190-0-40986400-1395403358_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...