Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAAAAAAEN! Fordi jeg var så dum at jeg trodde jeg kunne regne med en som skulle hjelpe meg med noe i dag, må jeg nå gjøre det i et helvetes uvær istedenfor å gjøre det i dag tidlig når det var sol og fint ute. Tusen takk, din ræv!

 

Leksa er at jeg ikke kan stole på andre.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker på jobben for noen år siden, der var en som alltid klaget på været.
En dag sa han det til sjefen når han skulle ha fri, at det så ut til å bli drittvær. Da ble sjefen irritert og sa at her er det hverken jordskjelv eller andre større catastrofer, så han hadde ikke noe å klage på.

 

Da koste jeg meg når jeg hørte på det, fordi ha som klaget på været var en drittsekk ellers også. Etterpå gikk han å mukket over det sjefen hadde sagt i ukevis. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg et tastatur på dealextreme. Men når det kom var det visst bluetooth, greit nok, bortsett fra at:

1. Tastaturet er helt dødt. Hverken connect-lyset eller lite batteri-lyset vil lyse.

2. Jeg får ikke bluetooth-enheten på pcen til å virke heller. Enten har jeg blit svindlet og pcen har ikke bluetooth likevel. Merkelig ettersom jeg menter å ha brukt BT før. Eller så finnes det ikke drivere hverken til Windows 7 eller Linux.

 

Dobbelt miss. Dette er tredje tingen fra DX som er defekt på rad.

 

Silver lining: Fant et usb bluetoothadapter i skapet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...