Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Great.

Sett igjennom hele farscape på netflix nå, og den ender i en sinnsyk cliffhanger.

Som selvfølgelig fikses i en avsluttende mini-serie: The Peacekeeper Wars.

 

Men...

 

1. Den finnes ikke på netflix

2. Amazon instant video: Laget en bruker for kun å kunne kjøpe denne filmen.

Når jeg trykker på kjøp får jeg opp meldingen: "Denne videoen er kun tilgjengelig i USA"

 

3. Søker febrilsk etter andre nettbutikker, men ingen har den i et digitalt format, ihvertfall ikke tilgjengelig i Norge. Bortsett fra en..

 

4. Itunes, hadde sverget på at jeg aldri mer skulle installere den møkka på en pc igjen. Men etter timer med leting krøp jeg til korset. Etter litt frustrasjon var den installert og apple-id generert.

Finner filmen og trykker på kjøp..

 

"Denne videoen er kun tilgjengelig i USA"

 

5. ??????????????????

 

6.a Vurderer nå å gå til innkjøp av en DVD-spiller, og så vente et par uker på at filmen skal komme i posten?

 

6.b Kjøpe tilgang til en VPN og piratkopiere filmen. Når de gjør det så j***** ***** **** **** vanskelig å kjøpe noe lovlig på et digitalt format så får de bare finne seg i at folk laster det ned ulovlig..

 

6.c Veldig skeptisk til å benytte en unblocker til å kjøpe noe online, og må også benytte et kredittkort som er registrert på en amerikansk addresse...

 

 

Og slik gikk min søndagskveld :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

At kjendiser dør hele tiden

 

Ja hva beror det på det der? Enkelte blir gamle, men få av dem særlig gamle.

 

 

Det er bare å ta vare på seg selv , man behøver ikke rote seg bort i drugs selv om man er kjendis........har aldri f.eks hørt at Nancy Sinatra drev med drugs ei heller trengte hun å sjokkere for å få oppmeksomhet.

 

Ironisk nok var det ikke drugs som ble Dennis Hoppers bane men når man lever et liv slik som han , hvor langt kan man strekke strikken liksom ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Skjønte ikke helt, beror?

 

Beror på = skyldes. Hva er årsaken til at de dør (relativt unge).

 

Geir :)

Ja det faktum at så mange som er under 70 som blir syk og dør eller bare dør plutselig. Jeg har fortsatt ikke kommet over tapet sv James avery. Fikk skikkelig sjokk når jeg leste han var død og så har du dem unge slik som Paul og cory som er helt friske men brått dør av diverse saker. Men jeg syns det er trist når gamle kjendiser dør også, ble lei meg når hun fra frustrerte fruer døde. Nei uff døden er skrekkelig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...