Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg blir spurt hva eposten min er. fyfaen jeg har valgt den mest mongo adressen, og det er møkkasstress å si den høyt. Jeg må gjenta den minst fire ganger, i tillegg så hører folk feil osv så jeg får ikke epost.

 

det er ikke noe uforstålige greier heller, det er navnet mitt bare med noen ekstra vokaler osv

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

når jeg blir spurt hva eposten min er. fyfaen jeg har valgt den mest mongo adressen, og det er møkkasstress å si den høyt. Jeg må gjenta den minst fire ganger, i tillegg så hører folk feil osv så jeg får ikke epost.

 

det er ikke noe uforstålige greier heller, det er navnet mitt bare med noen ekstra vokaler osv

kjenner meg igjen! Min gamle var Kjetil_90_boy@hotmail.. Ble bare kalt "90_boy" i en periode.. Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Hjelper ikke alltid å ha en "seriøs" epost når du skal si adressa til noen andre.

 

En jeg kjenner hadde kjøpt et domene som var likt etternavnet sitt. Da brukte han navnet som adresse, altså [email protected]. Så skulle han oppgi sin epost etter å ha oppgitt en del andre opplysninger. Så da sier han: "eposten min er: [email protected]" og får tilbake: "nei, nei, jeg skal ha din E-POST! Sånn der [email protected] veit du, navnet og etternavnet ditt har jeg notert allerede!" og slikt fram og tilbake rundt 10 ganger før personen i andre enden skjønte at det var faktisk mulig å ha etternavnet sitt etter krøllalfaen og ikke bare hotmail og yahoo..

 

EDIT: ordnet skrivefeil

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Er jo null stress å skaffe seg en litt mer seriøst adresse.

Jeg måtte selv få ny epost da jeg begynte å ha med formelle ting å gjøre. Først lagde jeg et hotmail alias, så byttet jeg over til Gmail (som i seg selv var mye styr) og gjorde samme feil som i hotmail - ladge en "useriøs" adresse. Så måtte jeg lage en ny konto fordi gmail ikke har alias-funksjonen. Så nå må jeg bytte mellom to kontoer. De er jo linket sammen da, så ikke noe stress sånn sett, men hadde vært mye greiere å ha bare én i stedet for 4. :p

 

Så jo, Slimda, skaffe ny e-post adresse kan være stress.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har null problem å få tak i snus her. Har en kompis som importerer i bulk og man betaler kanskje rundt 20kr boksen her til lands.

 

Problemet er at det er en uvane som ikke er noe annet enn en avhengighet etter en stund, og det gjør hverken godt for lommeboken, helsen eller for inntrykket på andre.

 

hvis du ikke snuser hvordan vet du prisene da

 

kaymearh: 1

gnukort: 0

Lenke til kommentar

 

Jeg har null problem å få tak i snus her. Har en kompis som importerer i bulk og man betaler kanskje rundt 20kr boksen her til lands.

 

Problemet er at det er en uvane som ikke er noe annet enn en avhengighet etter en stund, og det gjør hverken godt for lommeboken, helsen eller for inntrykket på andre.

 

hvis du ikke snuser hvordan vet du prisene da

 

kaymearh: 1

gnukort: 0

 

http://bit.ly/1aPGrTD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...