Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JADA. Klarte å bestille to Kindles istedenfor én. Nå går det sikkert 5 år før jeg får tilbakemelding på ticketen min. Skulle ikke forundre meg om de svarer ETTER at pakken er sendt.

 

Irriterer meg at jeg er fattig (FYI, NAV-bashere: Jeg har jobb). Irriterer meg at skillsmissepapirene må sendes for TREDJE gang fordi den idiotiske posten tydeligvis ikke klarer å levere et jævla brev. Videre irriterer det meg at jeg må ha alskens papirdritt før noe som helst går rundt. Er ikke nok å bare motta en elektronisk kopi, Neida, det må stemples, undertegnes og ditt og datt. AAAAAARRRRGGGGHHHHH.

 

Oh. Glemte å nevneat jeg mangler 4000 kroner fra forrige lønnsslipp (grunnen til at jeg er fattig) fordi NOEN ikke klarer å levere papirer i tide. IGJEN.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Irriterer meg at skillsmissepapirene må sendes for TREDJE gang fordi den idiotiske posten tydeligvis ikke klarer å levere et jævla brev.

 

Ser det går av og til igjen her, det at brev og postforsendelser forsvinner. Hmm. Har aldri vært ute for det, og kjenner ikke til prosedyrene hvordan det foregår. Men er det noe nytt det, som har med nye system, arbeidsmetoder eller noe å gjøre ?

 

Det er jo foruroligende hvis forskjellige saksbrev med personlige sensitive ting forsvinner. Det hadde jeg reagert sterkt på og ville visst hvor de kunne blitt av. Er der ikke noenslags sikkerhet for den type brev?

For hvis man må sende brev med slike papirer 3 ganger(!) må det da være noe ganske alvorlig galt. Nå må jeg innrømme jeg blir urolig, for jeg står foran noen forsendelser av lignende type selv.

Lenke til kommentar

Det er irriterende å sitte på toalettet, og finne ut at man er heilt tomt for tørkepapir..

 

Småunger som springer frem og tilbake samtidig som dem skriker, gråter og hyler av sine lungers fulle kraft gjennom heile dagligvarebutikken..

 

Idioter som baksnakker alt og alle, og som blir fly forbannet hvis dem de baksnakker tilfeldigvis overhører litt av baksnakkingen deres...

Lenke til kommentar

Folk som ikke kan passe hundene sine så de går løs på noen. :mad:

 

Ser mye av det selv. På andre siden der borte hvor vi ofte går forbi tur, kommer noen beist settende mot oss støtt og stadig. En svimling som bor

der og eier dem roper febrilsk for å kalle dem tilbake. Når jeg sier til han at han må se til å holde dem i band, bare ser han dumt på meg og svarer ingenting.

Hva er det som feiler sånne folk? Neste gang anmelder jeg det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Både IMDb og StumbleUpon er nede. :realmad:

 

Jeg har ikke mus til pcn og bruker den fingertingen i midten - noe som funker helt elendig. Drar ting over til plasserdet ikke skal være osv. SKAL BARE FLYTTE PÅ PILA!

Lenke til kommentar

Venter pakke som skulle leveres til døra. Får melding nå om at "sendingen er forsøkt levert" og leveres på nærmeste postkontor istedet. Her har det faen ikke vært noen på døra.

Bl.a. her på forumet er det bevist gang på gang at hjemlevering sjeldent fungerer. Sist jeg valgte det (eneste fraktmetode) ble jeg informert om at pakken hadde vært forsøkt levert uten at det hadde vært noen hjemme. Neste leveringsforsøk ville skje om en uke. I tillegg sto det at det var lagt igjen en lapp på leveringsstedet. Det var folk i leiligheten da pakken angivelig var forsøkt levert, og naturligvis ingen lapp å finne. Ringte til UPS og da gikk jeg vite at pakken faktisk lå på postkontoret. Én gang har hjemlevering fungert hos meg av fem forsøk. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...