Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama skal alltid skjekke mobilen min. Blar gjennom bildene mine, åpner snapchatsene jeg har fått, ser på kik melding hvis jeg har fått osv.

Hun skal alltid låne iphonen min selv om hun har egen.

Lurer på om jeg får gjøre det samme med hennes men synes det blir teit å si "du kan jeg få låne mobilen din litt skal bare snoke"

Sett skjermlås på den?

Lenke til kommentar

Dama skal alltid skjekke mobilen min. Blar gjennom bildene mine, åpner snapchatsene jeg har fått, ser på kik melding hvis jeg har fått osv.

Hun skal alltid låne iphonen min selv om hun har egen.

Lurer på om jeg får gjøre det samme med hennes men synes det blir teit å si "du kan jeg få låne mobilen din litt skal bare snoke"

Vet du hva? Jeg tror at istedenfor å poste her annenhver dag om alt det hun gjør som irriterer deg, så er det faktisk bedre å snakke med HENNE om de tingene, ikke med oss. Hvis du har noen håp for at forholdet skal fungere i lengden, så er KOMMUNIKASJON første steg til å løse problemene dere har. Etter det du skriver her å dømme, høres det ut som om dere ikke er så flink på det området. Det må endre seg, uansett hvor ubehagelig du synes det er. Om det er slik at det ikke går an å snakke med henne om slike ting av en eller annen grunn, ville jeg spurt meg selv om det forholdet virkelig er noe å investere i.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tja, på meg virker det som om han er litt fortvilet over henne. :shrug:

 

Jeg må si at jeg liker desktop forumet mer nå enn jeg gjorde før, men mobilforumet syns jeg fremdeles mangler mange viktige funksjoner (tenker hovedsaklig på posting). Må til stadighet skifte mellom mobilversjon og desktop pga. det. Selv om jeg har en ganske stor telefon, så er det ikke så veldig praktisk å navigere på desktopversjonen på mobilen. En smule irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, på meg virker det som om han er litt fortvilet over henne. :shrug:

 

Jeg må si at jeg liker desktop forumet mer nå enn jeg gjorde før, men mobilforumet syns jeg fremdeles mangler mange viktige funksjoner (tenker hovedsaklig på posting). Må til stadighet skifte mellom mobilversjon og desktop pga. det. Selv om jeg har en ganske stor telefon, så er det ikke så veldig praktisk å navigere på desktopversjonen på mobilen. En smule irriterende.

 

Lami, slutt å være slik en tøffel og slå opp med henne.

 

Nå har jeg bare skumlest et par av de nyeste sidene i denne tråden, men får inntrykk av at dama di irriterer deg gang på gang. Hvorfor er du sammen med henne?

Åh, herre. La han få klage så mye han vil, de blir faktisk for dumt å legge seg opp i andres kjærlighetsforhold og samliv. Det har dere ingenting med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...