Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det ser ut til å være en overflod av torrenter i .RAR-form når det kommer til diskografier av band og artister jeg kunne tenkt meg.

Jeg er av en ganske annen oppfatning, men nå syns ikke jeg heller discographys er så interessante, er like greit å ta enkeltalbum/alle album. Vet at det er noen trackers/sources som elsker å .rar'e alt mulig shit, også film(!) og musikk, men man må da virkelig ikke bruke de.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Dømmer ikke og ser ikke ned på homofile.

 

Kan bare ikke hjelpe for at jeg synes menn som ligger med andre menn er ekkelt. Synes det er like idiotisk at man skal diskrimineres og fordømmes fordi man er sånn at man har det sånn.

Men da mislier du sexlivet deres, ikke de to homofile aom enkeltpersoner, og du trenger heller ikke ha noe imot dem som personer. Sannsynligvis er de noen kjempekarer - men det finner du aldri ur fordi du synes at det er ekkelt at de ligger med hverandre.
Lenke til kommentar

Ja det har du det. Akkurat det jeg mener, folk forlanger at du må like å bli prakket på alle slags folk du ikke ønsker skal prakkes på deg, bare fordi det er blitt så forbasket politisk korrekt å være så veldig mottagelig for det. Det er det som irriterer meg sånn.

Nei, det som er trangsynt er ikke at du ikke liker noe, men grunnlaget ditt for å ikke like dem, at du stigmatiserer, og at du ikke liker de som personer uten at de har gjort noe for å fortjene det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det påvirker ikke min behandling heller og jeg 'stigmatiserer' ikke. Blander meg ikke opp i hva de gjør.

 

Men for å ta et eksempel hva jeg mener: Si at der er to gatekjøkken nær hverandre. I det ene vet man det er en homofil som lager maten, i det andre en heterofil.

Og hvis jeg da velger det med den heterofile av naturlige grunner for meg, vil det være typisk at jeg da blir klandret for at jeg ikke valgte det med den homofile, fordi du bør vise spesielt at du synes det er så veldig greit å gjøre det.

 

Det synes jeg bør være greit å irritere seg over, uten å bli beskyldt for hetsing og bli forfulgt av den grunn.

Lenke til kommentar

Ja det har du det. Akkurat det jeg mener, folk forlanger at du må like å bli prakket på alle slags folk du ikke ønsker skal prakkes på deg, bare fordi det er blitt så forbasket politisk korrekt å være så veldig mottagelig for det. Det er det som irriterer meg sånn.

Da gir du glatt faen og gjør som du selv føler uten å ta hensyn til folk du ikke er interessert i å ha noe som helst med å gjøre. Jeg kutta ut flere folk sånn på ungdomsskolen og videregående og valgte heller å gå for en kjerne på 4-5 gode kompiser fremfor et hav av venner og bekjente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mennesker som sier de kan x språk, fordi de kan bestille mat, pappegøye et par settninger, eller hadde det på videregående. Det å kunne et språk tar lang tid og ekstremt mye energi, jeg synes det er å latterligjøre et språk å tro enkle dialoger er alt det inneholder. Si gjerne at du holder på å lære x språk, eller kan litt. Skal du si at du kan x språk, burde du kunne følge en nyhetssending, lese aviser og kunne jobbe i språket smertefritt.

Lenke til kommentar

Jeg mener at det er veldig irriterende med mennesker som klager i det uendelige om hvor mye dem ønsker å begynne med trening, men at dem har alt for lite tid til å begynne med noe trening. Disse menneskene har selvfølgelig heller ikke god nok tid eller penger nok til å lage noe veldig sunn og god mat...

 

Men likevel klarer dem på en eller annen merkelig måte å få med seg hvert eneste sekund av hver episode av alle mulige TV-serier, blant annet Hotell Cæsar, Home and Away, Breaking Bad, The Big Bang Theory og NCIS. Dessuten kaster dem bort masse tid og penger på å røyke ett større antall sigaretter hver eneste dag.

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Fikk ikke mye søvn selv i natt og føler meg helt ræva i dag. Var fullstendig feil å komme på jobb i dag når jeg egentlig burde egenmeldt meg par dager. Og så forbaska mr nice guy jeg er, tør jeg ikke å gjøre noe med det heller. Så da får jeg bare halv sove til 4 da.

Lenke til kommentar

Dama skal alltid skjekke mobilen min. Blar gjennom bildene mine, åpner snapchatsene jeg har fått, ser på kik melding hvis jeg har fått osv.

Hun skal alltid låne iphonen min selv om hun har egen.

Lurer på om jeg får gjøre det samme med hennes men synes det blir teit å si "du kan jeg få låne mobilen din litt skal bare snoke"

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...