Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unge jenter som faktisk tror fullt og fast på at ekte kjærlighet er akkurat som fra Disney eller Twillight-filmene. Dessuten erklærer dem høylydt til alle som gidder å høre på hvor uendelig høyt dem elsker «kjæresten sin» etter å ha vært sammen med dem i bare noen dager. Når paret har slått opp etter bare å ha vært sammen i noen få uker, så griner jentene sammenhengende i fleire måneder, fordi dem «aldri kommer til å elske noen andre igjen». Dette er litt patetisk og irriterende.

Det han sa (leste ikke alt)

Lenke til kommentar

Vi har fått en ekstern videoavspiller i avisa jeg jobber i for å laste opp filmer til (samme system som Adresseavisen bruker for TV-Adressa), i stedet for å bruke YouTube. Nå viser det seg at over halvparten av filmene jeg har lastet opp, uavhengig av lengde, antall lydspor og filtype, mister lyden etter 30 sekunder, og slik skal det ikke være. Ikke finner jeg ut hvorfor det er sånn, og ikke får jeg fatt i noen andre som bruker systemet som sliter med problemet.

 

Alle filmene fungerer lokalt og om jeg laster dem opp andre steder, men ikke der vi skal bruke dem. Veldig irriterende. ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...