Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjenbruksposer. Det er digg det.

Hvorfor er det så få som bruker de miljønettene man får gratis i butikkene?

Jeg synes de er veldig praktiske, derfor har jeg vel rundt 10 stykker (et par svarte Coop-poser, en liten haug med de blå fra Rema, to grønne fra Kiwi og et par grå fra Spar). Problemet er bare at jeg hele tiden glemmer å ta de med meg, så da er jeg like langt.

 

I Tyskland bruker de nesten bare sånne. Få matbutikker som selger plastposer. Burde kuttet de ut her også. Stoffposer er mye bedre.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder trafikkirritasjoner, så må jeg nok en gang si folk som ikke bruker blinklys. Ble nesten påkjørt i dag pga. en slik idiot.

 

En annen ting som irriterer meg er at folk tror at så lenge de er flinke til å kjøre (noe det virker som de fleste tror om seg selv) trenger de ikke være forsiktige i trafikken. De glemmer at uansett hvor flink DU er, er det ingen garanti for at andre er det. Vær forsiktig i trafikken, uansett hvor gode kjørekunnskapene dine er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som kliner seg oppi ræva på deg, og skal presse deg til å enten kjøre over fartsgrensa eller kjøre til side og slippe dem forbi.

 

En gang jeg slapp en sånn bil forbi, snudde dama i sidesetet seg og pekte på hodet til meg som at jeg var idiot liksom. Og da holdt

jeg altså akkurat fartsgrensa. Irriterer meg forsatt. Og at jeg ikke skrev opp nummeret deres den gang. Ville gjenre tatt en prat med

de der.

Lenke til kommentar

Når det gjelder trafikkirritasjoner, så må jeg nok en gang si folk som ikke bruker blinklys. Ble nesten påkjørt i dag pga. en slik idiot.

 

En annen ting som irriterer meg er at folk tror at så lenge de er flinke til å kjøre (noe det virker som de fleste tror om seg selv) trenger de ikke være forsiktige i trafikken. De glemmer at uansett hvor flink DU er, er det ingen garanti for at andre er det. Vær forsiktig i trafikken, uansett hvor gode kjørekunnskapene dine er.

:w00t:

Lenke til kommentar

Når det gjelder trafikkirritasjoner, så må jeg nok en gang si folk som ikke bruker blinklys.

 

Veldig vanskelig å dra i den hendelen hver gang man skal svinge av/bytte felt ja. Har sagt det før, og sier det igjen: Prøv å stå i ro i ei rundkjøring og komme dere ut når ingen på flere minutter av de som kjører ned til høyre til venstre for deg ikke bruker blinklys.

 

Forøvrig var det i dag en fyr som ville inn foran meg på en strekning med to kjørefelt i samme retning. Han la seg liksom sakte over to-tre ganger og dro over hvitlinja. Jeg er egentlig blitt ganske vant til at folk ikke klarer å holde seg innenfor disse hvite strekene så jeg tenkte egentlig ikke noe over det da. Regna med han skrev SMS eller satt i telefonen eller noe. Så slår han på blinklyset, jeg slakker av litt og han legger seg over...

 

1. Hva med å bruke blinklyset om du har tenkt å bytte felt?

2. Det var plass til bilen din mellom meg og han foran i utgangspunktet.

 

Noe som igjen tar meg over til et veldig vanlig problem i jobben min. Mennesker som er sure fordi jeg parkerer slik at de ikke kommer forbi når jeg arbeider. Jeg har stor bil, tar stor plass men jeg parkerer i nesten alle situasjoner slik at det går an å kjøre forbi. Det er bare litt liten plass. Og seriøst, om en lastebil klarer å passere meg, og gjør det rett før deg, så ER det faktisk plass til toyotaen din og...

Lenke til kommentar

Folk som kliner seg oppi ræva på deg, og skal presse deg til å enten kjøre over fartsgrensa eller kjøre til side og slippe dem forbi.

 

En gang jeg slapp en sånn bil forbi, snudde dama i sidesetet seg og pekte på hodet til meg som at jeg var idiot liksom. Og da holdt

jeg altså akkurat fartsgrensa. Irriterer meg forsatt. Og at jeg ikke skrev opp nummeret deres den gang. Ville gjenre tatt en prat med

de der.

Hadde noen pekt på hodet sånn til meg, så hadde jeg blitt idiot :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...