Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig. Viser litt om Norges befolkning :oppgitt:

Så du syns det er helt greit at en terrorist-gruppe bruker sivile skjold mens de skyter bomber og granater inn over Israel, som tar livet av familier der? Og så syns du det er greit å komme med konspirasjonsteorier offentlig, samt få de konspirasjonsteoriene "godkjent" ved å gi medalje til karen? Og så skal alle hate Israel fordi de forsvarer seg selv mot konstante bombeangrep?

 

Joda.

 

Jada, Israel er selvfølgelig ikke helt uskyldig, men det blir tåpelig å si at resten av norges befolkning er latterlig.

Lenke til kommentar

Det som irriterer grenseløst er DNB sitt halvt idiotiske prosjekt med å innføre en nærmest mote-fascistisk kleskode for mange av sine ansatte og ikke minst spesielt meglerne der. Forholdsvis pene klær er ut og strengt forbudt - bl.a penere dongeribukser, det som er tillatt er dresser og ulike dress-varianter.

 

Kvinnene i bedriften har langt mindre streng kleskode enn mennene.

 

En annen ting er de har flyttet inn til et nybygg på Bjørvika i Oslo, og det er mangel på gode sitteplasser i kontorlandskapet. Dermed tvinges de ansatte til å komme grytidlig/tidligst mulig på jobb, siden man har plenty med barkrakker til overs... Kjempefin grobunn for ræva arbeidsmiljø og hysteriske konflikter dresskledde damer og meglere imellom.

 

 

Grunnen til at jeg tar opp dette her i tråden, er at jeg studerer økonomi sjøl, og absolutt ikke ønsker at min fremtidige arbeidsplass skal være et dress-helvete som appåtil lurer folk for penger og har dårlig kunnskaper innen økonomifaget. For DNB har gått på flere smeller, pga høy dressføring og dårlig kompetanse.

Her ifra Dn.no, og her ifra e24.no.

 

Håpet er at denne dritten ovenifra ikke sprer seg til andre bedrifter og bransjer, slik at arbeidslivet blir et slitsomt mareritt for mange. Ansatte skal selvfølgelig være mest mulig presentable, men dette er overdrivelse av en overdrivelse. Seriøst altså. Forstår ikke hvordan DNB-ansatte godtar dette uten å mukke. De må jo være oppe i bakenden på sjefene..

Endret av Callipus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At ekle Rogalands-hora Hanne vant "Skal vi danse". FYFAEN! Jeg har ikke ORD!

Hun kan jo faen ikke danse engang! Stamper rundt på gulvet som et jævla nek med den feite kroppen sin og hestegebisset. Jeg har ikke ord. Hvor mange tusner brukte mora på det da.. fyfaen. :sick:

 

Blir helt oppgitt av idiotene bak TVen som har stemt på hun. Ben er 100000 ganger bedre til å danse.

Jeezes :wallbash:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Gleder-seg-til-a-rive-bygget-2798677.html

 

Dette er altså en fyr som i lengre tid har prøvd å fått omregulert eiendommen sin slik at han kan rive bygget og få satt opp nye leiligheter. I mellomtiden har han drevet ulovlig utleie, som han har kunnet fortsatt med i lang tid pga at ankesaken dro ut, til rusmisbrukere og innvandrere som har betalt massevis av penger for å bo i ei rønne. Nå har altså bygningen merkelig nok plutselig brent ned kort tid etter det ble fastslått i ankesaken at han ikke har anledning til å drive utleie. Så rart...

Lenke til kommentar

Appåtil er dette vel, tror jeg, -innflyttende jøder ifra Georgia/asjerbadsjan/Russland. Ser det på etternavnene.

 

Det som irriterte meg mest var at dem kledde seg i sånn midtøstlig-metroseksuelle klær, kjørte inn med den jævla Toyota LandCruiser'n sin, tok ut en feit sofa, og sikkert mesker seg i godmat imens Gaza pepres med missiler og granater. Som en artikkel i Aftenp.antydet, i natt vil det dø folk i Gaza, desverre. Imens koser israelere seg.

 

Rart man misliker dem ?

 

*Rigger seg til for å se gaza bli bombet*, fordømte fagsene, se på dem a..

Endret av Callipus
Lenke til kommentar

er dette for real?

 

MPORTANT ANNOUNCEMENT: if you 'like' this page and want to make sure you don't miss its posts in your feed, you can get around FB greed (making page owners pay to have posts show) in two ways: Create lists of your interests and categorise the pages you like and want to stay up to date with; or when the new Subscribe button is launched, you will be able to choose your post frequency settings manually on each page. Please share this info widely with your friends and adapt your settings according to your preferences.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...