Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

3 av 4 er for mer overvåkning på nett? hva feiler det folk?!

 

Hva er problemet? Jeg er ikke kjempemye for det, men jeg har ikke noe imot det heller. Er ikke slik at en svett 60-åring sitter og ser på hva du gjør på pcen til enhver tid, det gjør det bare lettere å avsløre f.eks pedofile, voldtektsmenn osv osv. Dersom du ikke har noe å skjule, har du ingenting å være redd for heller.

 

Rettsprinsipper og "Dømt til bevist uskyldig".

 

Staten har ingenting å gjøre med vårt privatliv, akkurat som mammaen din ikke har noe med å vite når du masturberer.

Jeg ser fortsatt ikke problemet. Jeg mener at de skal få ta en titt når det er en spesiell grunn til det.

 

 

Edit: "de" som i staten, ikke som i mødre. :p

 

Om det er spesiell grunn til det, så har de lov til å overvåke deg. De trenger bare en søknad først.

 

Jeg er motstander av masseovervåkning, fordi det er ikke slik en stat skal være bygd opp.

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er problemet? Jeg er ikke kjempemye for det, men jeg har ikke noe imot det heller. Er ikke slik at en svett 60-åring sitter og ser på hva du gjør på pcen til enhver tid, det gjør det bare lettere å avsløre f.eks pedofile, voldtektsmenn osv osv. Dersom du ikke har noe å skjule, har du ingenting å være redd for heller.

 

Det er umoralskt å holde øye på alle for å ta de få, og på toppen av det hele er ikke DLD så vanskelig å unngå. Kryptert VPN fikser problemet, men nei vent, plutselig er kryptert sivil internett-trafikk ulovlig med mindre det er relatert dagligdagse ting som BankID, og som resultat blir betalingløsning for netthandel sentralisert osv. Ikke nok med det, men det kan misbrukes mye av en fremtidig stat eller føre til korrupsjon i den eksisterende staten, og er vanskelig å gjennomføre med tanke på dynamiske IPer.

 

DLD er utelukkende negativt. Det fører bare til mer byråkrati, late politimenn og paranoia.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjærestepar som skriver klissete meldinger på veggen til hverandre titt og ofte, samt masse statuser and shiet bare med hverandre. Greit å være nyforelsket, men ro ned hormonene og tenk litt logisk, ett fåtall av oss andre som er interessert i å se shieten deres.

Er noe som heter private meldinger, telefon osv osv osv.

 

AAAAAARGH KLISSETE TULL txycvbnm

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Akkurat-ferdig-på-videregående gutter som nettopp har startet på et samfunnsfaglig studie.

 

Du finner de ofte utenfor festlokalene for å unngå den "bråkete musikken" hvor de gjerne tar seg en røyk og siterer professorens meninger om samfunnsfaglige spørsmål til tilfeldige forbipasserende - eller gud forby - enda flere av deres likesinnede.

 

Kommer de med noe tilnærmet en tweedjakke i tillegg, da... DA BLIR JEG SÅ ****** SINT!!!!!

Lenke til kommentar

Akkurat-ferdig-på-videregående gutter som nettopp har startet på et samfunnsfaglig studie.

 

Du finner de ofte utenfor festlokalene for å unngå den "bråkete musikken" hvor de gjerne tar seg en røyk og siterer professorens meninger om samfunnsfaglige spørsmål til tilfeldige forbipasserende - eller gud forby - enda flere av deres likesinnede.

 

Kommer de med noe tilnærmet en tweedjakke i tillegg, da... DA BLIR JEG SÅ ****** SINT!!!!!

Fun fact: De er alle sosialister. Fordi alle samfunnsfaglærere er sosialister.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Batteriet på laptopen er nesten helt gåen, men har ikke hjerte til å betale 3k bare for et batteri.

http://www.wikihow.c...-Laptop-Battery

 

EDIT: Folk som vet jeg er ganske tunghørt, og alikevel mumbler. Så det blir sånn "HÆ?"

 

"....."

 

"HÆ KA SA DU?" Er faen meg så forbanna lei av å lene øret mitt mot kjeften til folk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...