Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er verken maskinvarekategorien eller SnowDOG's Picture humor thread. Eitt innlegg er fjerna og denne PC-diskusjonen er no slutt.
  • Liker 1
Skrevet

cool.gif

En rad med taster på tastaturet mitt har blitt defete. Estremt plagsmt å ie unne brue auratt de tastene. Dere ser siet hvile taster sm ie funer.

k o og kanskje r, de er ikke ved siden av hverandre i det hele tatt.

Skrevet

Clse but n cigar. tastene det gjelder er 9, O, K og komma tasten. På steelseries 6gv2 går ikke raden rett på skrå, men frem og tilbake nedover. Har selvfølgelig lagt igjen det andre tastaturet mitt hos foreldra mine...

Skrevet (endret)

Det er jævlig irriterende når jeg sovner når jeg ser filmer. Uansett hvor bra filmen er så sovner jeg, og spesielt så sovner jeg ved 21-tiden eller senere.

Endret av Eksboks
  • Liker 1
Skrevet

Rosa lego myntet på jenter har da eksistert lenge, husker da selv når jeg var liten at søstra mi kjøpte rosa lego med hester og prinsesser og greier. Syns heller ikke det er et skritt tilbake for likestillingen, irriterer meg med likestillingsforkjempere som på død og liv skal fjerne alt som finnes av forskjeller på kjønn. Det er to kjønn, og det er forskjeller. Deal with it. Likestilling betyr ikke i mine øyne nødvendigvis at ALT skal være likt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...