Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Å klage på at Youtube er treigt, blir som å klage på at det går treigt når du laster ned filmer fra piratbukta.

 

Så frem til at du ikke vil betale for det, så må du belage deg på at det ikke alltid går like smertefritt.

 

Eh, videoer som ikke har mange views blir throttled så langt som jeg vet ihvertfall. Det er faktisk veldig irriterende. Å si at man ikke skal klage på det fordi det er gratis er latterlig, fordi dette kun er ett valid poeng så lenge produktet faktisk må betales for i sin originale form.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Offentlige toalett hvor man bare sitter i en bås uten at veggene går helt opp til taket, eller rekker helt ned til gulvet. Noe av det verste jeg vet..

 

Hva er egentlig grunnen til at det er sånn?

Lett å hate de dassene ja. Men er vel fordi det er langt billigere å bygge enn ordentlige vegger/rom.

Lenke til kommentar

Toalettbåser er jo greit nok, men vil tippe han mener de som har et enormt glippe øverst eller nederst. Jeg husker spesielt et ekstremtilfelle hvor nederste del av båsveggene slutta like over toalettsetets høyde, og det forstår jeg virkelig ikke poenget med. Det er jo ikke en kjeft som vil sette seg ned der. Ærlig talt så det ut som en byggfeil.

Lenke til kommentar

Ikke når det er hardware-relatert, vel? Med mindre man har vært inne og skrudd og tuklet selv.

Ikke like ofte, men fortsatt svært ofte. F.eks brukere som går rundt med en påskrudd laptop i hånda, og slipper den ned på bordet. Bye-bye harddisk.

 

Hvor "hardt" kan den "slippes" før harddisken tar skade? Har ofte pcen påslått og setter den litt skeivt ned i bordet så det blir litt dunk..

Går det bra med harddisken om pcen er av/ i dvale/ i ventemodus?

Lenke til kommentar

Vanligvis har laptopper harddiskbeskyttelse som stopper disken eller lignende.

 

Men husk, dette er vanligvis snurredisker som snurrer i 7200 omdreininger i minuttet, med et ørlite lesehode hengende over. Kommer de inn til plata og lager en ripe, så kan det være døden for disken. Det er ikke mye som skal til.

 

Dvs: Skal du bruke laptop med snurredisk, beveg den minst mulig når den er påskrudd, og aldri kjappe bevegelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...