Dubious Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Skogslik skrev (12 timer siden): At det er helt random om filer fra minnepenn kan leses av på Tvn min. 2 filer med samme format, men kun dene ene fungerer. Den andre ''støttes ikke'' 😩 Samme format på fila eller samme format på pinnen? (FAT32 eller NTFS) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Delvis skrev (11 timer siden): Trenger ikke bruke særlig makt på oppvask. Cluet er å la det ligge i bløyt i zalovann en stund, da går det av med skylling og lett børsting. Jeg har vært noe lat og ikke funnet en propp til sluken her hvor jeg bor 😅 men ja det blir enklere med zalovann. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg ønsker meg 2 varmesoner i huset, under hodet, og hodehøyde. Kroppen vil være varm, men hodet foretrekker kulden. Inntil dette blir noe av, så sitter jeg her med dynen på i stuen, temperaturen er 15 grader. Ikke direkte sparetiltak, men jeg liker å ha det kaldt innimellom. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Dubious skrev (2 timer siden): Samme format på fila eller samme format på pinnen? (FAT32 eller NTFS) Minnepennen er FAT32, mens filene er MP4. Mulig det har noe med ''H.265/HEVC'' og ''H.264/AVC'' etter litt søking. Fikk tak i et konverteringsprogram som får gjort jobben, tar tid og ekstra styr men.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Skogslik skrev (23 minutter siden): Minnepennen er FAT32, mens filene er MP4. Mulig det har noe med ''H.265/HEVC'' og ''H.264/AVC'' etter litt søking. Fikk tak i et konverteringsprogram som får gjort jobben, tar tid og ekstra styr men.... Da er det ikke samme format på filene. Jeg bruker Plex, og streamer direkte fra PC. Spiller alt uten behov for justeringer. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 "Denne artikkelen er gammel. Logg inn for å lese resten!" Hva er det for noe piss?! Bare for at de skal få flere brukere og logge trafikk. Arg. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Fått e-post med "Sjekk ditt kjøpeutbytte.." Virker som at all har fått e-post, fordi det går ikke an å logge inn for å sjekke hva en har fått.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Skogslik skrev (7 timer siden): Minnepennen er FAT32, mens filene er MP4. Mulig det har noe med ''H.265/HEVC'' og ''H.264/AVC'' etter litt søking. Fikk tak i et konverteringsprogram som får gjort jobben, tar tid og ekstra styr men.... Det er vel codecen som avgjør. Du er ikke gammel nok kanskje til å huske de glade dager med DivX? Endret 17. januar 2023 av ^fmj Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 H.265 krever en god del mer kraft enn H.264. Jeg hører viften på PCn spinne etter å ha sett noe med H.265, men med H.264 så er den stille. Tenkte bare å nevne det.. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 On 1/16/2023 at 8:39 PM, KarvaBlad said: Helt enig. Det er stusselig at det er mørkt både når man går på jobb og går hjem fra jobb. Sånn har det jo vært siden du ble født. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Sitat https://www.adressa.no/forbruker/bolig/i/APEMwq/de-oensket-en-hytte-som-ikke-ruvet-i-terrenget-vi-synes-den-er-helt-fantastisk (PLUSS) Arkitekttegnede hytter trenger hverken å være voldsomme eller spesielt kostbare, mener Lizann og Rolf. Det er deres egen hytte et bevis på. Det skrives om hytta, som er på 88 m², og det er mange bilder, men vi får aldri vite prisen, annet enn "Hytta vår ble noe dyrere enn en ferdig hytte" Jeg sjekket noen alternative ferdighytter som koster fra 3 til 4 millioner. Noe dyrere kan dermed være ~4 millioner, men "noe" er vagt og kan fort bety 5 millioner. Endret 18. januar 2023 av Dubious Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 I kategorien "Det var ikke min feil!" har vi en ny lederkandidat. https://www.dagbladet.no/nyheter/krasjet-i-fylla-saksoker-bar/78281878 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 Kjell Olaf Winther skrev (10 timer siden): Sånn har det jo vært siden du ble født. At noe har pågått lenge, forminsker ikke irritasjonen over fenomenet. Heller øker, vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 5 hours ago, KarvaBlad said: At noe har pågått lenge, forminsker ikke irritasjonen over fenomenet. Heller øker, vil jeg si. Sånn er det når du bor langt nord. Sånn har det alltid vært. Men finnes mange land nærmere ekvator hvor natt og dag er like lange, og uten snø og kulde. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 :utakt skrev (7 timer siden): I kategorien "Det var ikke min feil!" har vi en ny lederkandidat. https://www.dagbladet.no/nyheter/krasjet-i-fylla-saksoker-bar/78281878 Hun risikerer andres liv i trafikken ved å kjøre beruset og krasje, men er frekk nok til å legge skylden på de som serverte henne alkohol og saksøke de. Apropos kjøring, nevnte det tidligere, men irriterer meg fortsatt over kjøring generelt sett i Oslo, spesielt de som kjører over og stopper på fotgjengerfelter når de er grønn mann og jeg holder på å gå over 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 17 hours ago, Kjell Olaf Winther said: Sånn har det jo vært siden du ble født. Kunne jo blitt født midt på sommeren da 😁 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 https://www.nrk.no/vestland/no-skal-dei-som-bur-pa-hytta-fa-straumstotte-1.16258504 Hadde vært mye enklere om de tillot at folk fikk bestemme selv om boligen skal være hytte eller hus. Er det deres eneste bolig så blir det automatisk hus, og folk som vil ha bolig nummer 2 i by, kan sette boligen som hytte. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2023 Vet ikke hva som irriterer mest. De store mengdene med snø utenfor, eller at det var meldt en halv millimeter med regn. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2023 toro6 skrev (15 minutter siden): Vet ikke hva som irriterer mest. De store mengdene med snø utenfor, eller at det var meldt en halv millimeter med regn. en halv millimeter med regn var ikke mye, ville du hatt mer? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg må ha snacks for å se en film, men jeg kan se serier uten å spise noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå