Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!

 

Min far har lyst på en smarttelefon og jeg tenker å tipse han til å kjøpe Android. Men han vil bruke sin egen epostkonto fra jobben sin. Med Android krever det vel en gmail-konto? Hvordan løser man dette?

Et must er at han kan sende og motta mailer fra hans jobbmail på sin telefon.

 

 

 

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar

Hallo!

 

Min far har lyst på en smarttelefon og jeg tenker å tipse han til å kjøpe Android. Men han vil bruke sin egen epostkonto fra jobben sin. Med Android krever det vel en gmail-konto? Hvordan løser man dette?

Et must er at han kan sende og motta mailer fra hans jobbmail på sin telefon.

 

 

 

Takker for hjelp!

 

Han kan bruke sin jobbmail, men han må og opprette en gmailkonto. Men han behøver jo ikke bruke den til noe...

Lenke til kommentar

Hallo!

 

Min far har lyst på en smarttelefon og jeg tenker å tipse han til å kjøpe Android. Men han vil bruke sin egen epostkonto fra jobben sin. Med Android krever det vel en gmail-konto? Hvordan løser man dette?

Et must er at han kan sende og motta mailer fra hans jobbmail på sin telefon.

 

 

 

Takker for hjelp!

Hvis han bruker Exchange eller IMAP/POP3 så skal det gå smertefritt :) Det beste ville kanskje se på en butikk hvordan f. eks en HTC Desire fungerte, så kunne han prøvd den selv :)

Lenke til kommentar

Hallo!

 

Min far har lyst på en smarttelefon og jeg tenker å tipse han til å kjøpe Android. Men han vil bruke sin egen epostkonto fra jobben sin. Med Android krever det vel en gmail-konto? Hvordan løser man dette?

Et must er at han kan sende og motta mailer fra hans jobbmail på sin telefon.

 

 

 

Takker for hjelp!

 

 

Mange på jobben har jobbmailen på Desire. Vi bruker exchange outlook webmail

Lenke til kommentar

Kan man bruke akselerometeret i telefonen sammen med street view? Altså bevege telefonen rundt for å se seg om?

 

Nja - det er teknisk mulig (det blir for eksempel gjordt i Google's sky map http://www.google.com/mobile/skymap/ ) - men så vidt jeg husker så støtter ikke streetview det. Om det er per design eller per latskap, kan jeg ikke uttale meg om :)

På min vanlige Desire er det bare å aktivere compassmode så kan du se rundt deg i streetview..

Lenke til kommentar

Kan man bruke akselerometeret i telefonen sammen med street view? Altså bevege telefonen rundt for å se seg om?

 

Nja - det er teknisk mulig (det blir for eksempel gjordt i Google's sky map http://www.google.com/mobile/skymap/ ) - men så vidt jeg husker så støtter ikke streetview det. Om det er per design eller per latskap, kan jeg ikke uttale meg om :)

På min vanlige Desire er det bare å aktivere compassmode så kan du se rundt deg i streetview..

Det stemmer, men den fungerer også med Locations til HTC. Den bruker GPS'en sammen med det innebygde kompasset til å vite hvilken vei du ser, og dermed også hvilken vei pila vises på GPS'en.

 

I forhold til spørsmålene vedrørende www.htcsense.com, så vil websiden lanseres på norsk med støtte til norge på den offisielle lanseringsdatoen til telefonen.

 

Vil også nevne at jeg ringte moobi selv, og kundeservice-konsulenten der anbefalte meg og ringe den 27.10 (en dag etter opplyst status) for å se om man får telefonen nå eller senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...