Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Da skal proximitysensoren være fikset forhåpentligvis,

 

Update –HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update You can now download the latest software update for new features and improved performance. It won’t delete any of your content and we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update. If not, standard data connection charges may apply. Any questions? Contact us via www.htc.com. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software Information> Software number). The new Software number will be 1.32.405.3 Update Information: Screen control and photo message compatibility enhancements Note: We still recommend you back up your all personal data first.

 

Det er kjempe bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skal proximitysensoren være fikset forhåpentligvis,

 

Update Information: Screen control and photo message compatibility enhancements

Hmmm...vet ikke hva som ligger i dette? screen control og mms greier? Får vel følge med på de utenlandske foraene for å finne ut av det :)

 

Veldig bra! En av grunnene til at jeg har vært usikker på Android, er nettopp at TomTom ikke fantes for Android...

Lenke til kommentar

Da skal proximitysensoren være fikset forhåpentligvis,

 

Update Information: Screen control and photo message compatibility enhancements

Hmmm...vet ikke hva som ligger i dette? screen control og mms greier? Får vel følge med på de utenlandske foraene for å finne ut av det :)

 

Veldig bra! En av grunnene til at jeg har vært usikker på Android, er nettopp at TomTom ikke fantes for Android...

En del telefoner fra de første batchene hadde problemer med at skjermen forble svart etter endt anrop, dette skal visstnok bli fikset med denne oppdateringen..

Lenke til kommentar

Jeg bare spør, hvor mange her RINGER en nettbutikk for å bestille? Forsvinner ikke hele konseptet med nett da? ;)

 

Antall personer bare i denne tråden inkl meg selv som har ringt og spurt om dato når den kommer gir iallefall Netcom, Chess, Moobi m.m. nok å gjøre om dagen, og dette er bare ett forum...

 

Og vi kan vel legge til elektroniske bestillinger + alle butikkene som har de samme kundene innom og spør om akkurat det samme når kommer telefonen, og som da ringer til sin grossist igjen og spør om akkurat det samme.

 

Ett stort apparat som er i full aktivitet her fra morgen til kveld, og som kun resulterer i ingenting faktisk ! Ingen får mobilen før eller senere på denne måten !

 

Hiver ut en påstand til slutt, og det er at dette er med på å gjøre ett produkt dyrere, hadde det vært mindre mas på dette, hadde det vært behov for mindre folk på kundeservice som igjen hadde redusert kostnadene...

 

Poenget ditt med at all denne masingen medfører ekstraarbeid og kostnader for leverandørene våre er helt korrekt. Og denne kostnaden er selvsagt bakt inn i prisen på telefonene vi betaler. Men jeg tror kanskje du overdriver omfanget av denne unødige masingen.

Synes topic om denne fantastiske telefonen sklir ut og siste nytt i denne tråd blir bare viss vass. Hva med å holde seg til temaet om denne telefonen og ikke hvor mange ganger dere ringer ditt og ringer datt for så å klandre hverandre for hvorvidt man aksepterer en millimeter glipp eller ikke med tanke på fukt osv.

Tråden mister totalt mål og mening. Er det ikke moderatorer her som kan komme inn å be om en sakklig debatt og holde seg til temaet som er mest interresant.

Jeg ønsker telefonen raskest mulig men søren ikke om jeg synes det er greit at alle skriver at de var i kontakt med den ene eller den andre når nesten samtlige kommer med forskjellige datoer.

helt enig.Bør være mer saklig om hvordan telefonen er kontra når den kommer ut.

Lenke til kommentar

denne tråden er en generell diskusjon. ikke nødvendig vis om telefonens specs.

 

liker du ikke at tråden er generell så lag deg en ny tråd. denne tråden omfatter alt som har med telefonen og gjøre og det er selvsagt inkludert om noen vet når dem for den.

 

kanskje du skal lese post nummer 1 i tillegg hvor det står:

 

Hva vet/tror vi så langt?

- Kommer i midten/slutten av oktober

- Prisen vil mest sansynlig ligge på 4000-5000,- ved lansering

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

Sjekket målene på Desire HD mot Evo4 og HD2, og er kun millimeter som skiller her, så da bør vel de fleste heldekkende ala det som følger med Google Nexus One passe ? Tok iallefall sjansen og bestilte en enkel løsning beregnet på Evo4, så ser jeg heller an når det dukker opp Desire HD varianter etterhvert.

Lenke til kommentar

Dette er en merkelig tråd. Jeg har fått råd om å kjøpe meg et viskelær fra Nokia på grunn av at jeg antyder at jeg vil bytte en mobil med glippe mellom dekslene på baksiden. Det klages over at det er off topic med en generell diskusjon av et produkt i en tråd der topic er generell diskusjon av det samme produktet og det synes å pågå en konkurranse mellom der det gjelder å plage leverandører så mye som mulig.

 

Det er sikkert meg det er noe galt med. Kan noen være så grei å forklare meg hva som pågår her? Er dette en generell diskusjon om Desire HD for (først og fremst) mennesker som har gjort valget om å kjøpe Desire HD eller er i ferd med å gjøre valget, eller er dette en tråd for generelt angrep av andre forumdeltakere? Er dette en tråd der vi tror og synser om leveringstidspunkter eller er dette en tråd der vi legger ut så solide opplysninger som mulig?

 

Jeg er veldig forvirret nå. Kan noen hjelpe meg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunne sikkert droppet mitt syn på alle datoene, bytte av leverandører osv osv men når det er 9 av 10 poster så ser det litt rart ut. Som mye annet når man går ut av en kø og inn i en annen begynner man alltid bakerst, men mindre det finnes metoder å snike i køen her ?!

 

Siden jeg har kun testet HTC noen få minutter tidligere, dere som har Desire, HD2 osv hvordan er GPS funksjonaliteten og hurtighet/nøyaktigheten på disse ?

Lenke til kommentar

Kunne sikkert droppet mitt syn på alle datoene, bytte av leverandører osv osv men når det er 9 av 10 poster så ser det litt rart ut. Som mye annet når man går ut av en kø og inn i en annen begynner man alltid bakerst, men mindre det finnes metoder å snike i køen her ?!

 

Siden jeg har kun testet HTC noen få minutter tidligere, dere som har Desire, HD2 osv hvordan er GPS funksjonaliteten og hurtighet/nøyaktigheten på disse ?

 

På Hero var den treg og nesten ikke brukbar. På Desire har den vært rask og presis. Last ned Norgeskart fra nordic droid så har du et velfungerende kart og kompassverk i lomma til enhver tid. Med sjøkart inkludert. Erstatter ikke skikkelig navigasjonsutstyr men er et nydelig suplement. Til Desire HD kommer også en lightversjon av TomTom. Noe som betyr at grovskissen i et navisystem leveres med mobilen. Det er rett og slett en fantastisk funksjon som kommer med Desire HD rett ut av esken.

 

Når det gjelder funksjonaliteten til den innebygde GPS mottakeren på Desire (uten HD) så er den litt varierende. En sjelden gang litt treg og et par tilfeller av at den har slått seg av automatisk. Men det finnes saker å laste ned fra market som fikser alt du kan tenke deg. Market er rett og slett helt fantastisk.

 

btw: køen kan man som regel ikke snike i. Og som nevnt tidligere: mas gjør bare at du rykker ned.

Endret av Hayward
Lenke til kommentar

Dette er en merkelig tråd. Jeg har fått råd om å kjøpe meg et viskelær fra Nokia på grunn av at jeg antyder at jeg vil bytte en mobil med glippe mellom dekslene på baksiden.

 

Jeg hadde ikke godtatt at en mobil til denne prisen, hadde hatt skjønnhetsfeil man betaler for en korrekt vare ikke slurv, jeg ser ikke mye bak på mobilen men andre rundt meg gjør det.

Lenke til kommentar

Kunne sikkert droppet mitt syn på alle datoene, bytte av leverandører osv osv men når det er 9 av 10 poster så ser det litt rart ut. Som mye annet når man går ut av en kø og inn i en annen begynner man alltid bakerst, men mindre det finnes metoder å snike i køen her ?!

 

Siden jeg har kun testet HTC noen få minutter tidligere, dere som har Desire, HD2 osv hvordan er GPS funksjonaliteten og hurtighet/nøyaktigheten på disse ?

 

 

Jeg hadde HD2 før, men solgte den til fordel for Desire HD, men jeg har intet negativt å si om GPS på HD2, testet med både Tomtom, Sygic og Igo.

Lenke til kommentar

Vil denne telefonen greie å spille av serier/filmer i 720p format?

 

Mener å ha lest på xda elns at den ikke klarte det så bra. Men den har jo uansett mye lavere oppløsning, så er ikke så mye vits.

 

 

Hvorfor skulle den ikke klare det? den kan jo gjøre opptak i 720P.

 

Dessuten kan man foreksempel fint se ett 1080P opptak på Youtube i 360P det blir jo litt på samme måten.

Lenke til kommentar

Spiller ikke så stor rolle om det er Class 2 eller f.eks 6 minnekort. Dette sier bare noe om skrivehastighet, ikke lesehastighet. Men med tanke på hardware er det vel hardt til og med for denne telefonen å spille 720p glatt. Husk det er finnes kraftigere miniPCer som ikke klarer det.Og det er som Thomas _H sier, rett og slett pga for høy bitrate.

Skjermen er ikke så høyoppløselig at du får så mye ut av det uansett.

 

Her kan det forresten se ut som de allerede har 32GB Class4 inne:

 

Edit writeleif++

Endret av jocce
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...