Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man synce kontaktene i outlook med denne?

Bruk fantasien litt: http://tinyurl.com/393goek

 

Ja huff, tenk å våge og spørre om hvordan telefonen faktisk fungerer, her holder vi oss kun til postombærersker og abonnementspriser...

Så hyggelig å se sunn norsk ungdom som ikke gidder å klikke på en link før han kommer med sin forutinntatte oppfatning. Istedet for å gi svaret i klartekst så ga jeg billywilli et tips om et fantastisk verktøy han kan bruke neste gang han lurer på noe. "Gi en mann en fisk vs. lær han å fiske", men det var kanskje veldig slemt av meg...?

Lenke til kommentar

Kan man synce kontaktene i outlook med denne?

Bruk fantasien litt: http://tinyurl.com/393goek

 

Ja huff, tenk å våge og spørre om hvordan telefonen faktisk fungerer, her holder vi oss kun til postombærersker og abonnementspriser...

Så hyggelig å se sunn norsk ungdom som ikke gidder å klikke på en link før han kommer med sin forutinntatte oppfatning. Istedet for å gi svaret i klartekst så ga jeg billywilli et tips om et fantastisk verktøy han kan bruke neste gang han lurer på noe. "Gi en mann en fisk vs. lær han å fiske", men det var kanskje veldig slemt av meg...?

 

Helt enig. Alle spørsmål som har med hvordan telefonen fungerer er noe ordentlig tull! Det har man Google til!

 

Nei, det som er interessant er hvilken butikk som har fått den i hvilken farge, når den kan kjøpes med det og det abonnementet, hvor lang tid de forskjellige postkontorene bruker på å sende den osv. Gjerne side opp og side ned med innlegg som "håper jeg får telefonen på onsdag" er det vi vil lese her på Amobil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen er at det er spekulasjon fra overnysgjerrige kjøpere og ved å prate med likesinnede så kan de stagge sulten litt. Personlig bryr jeg meg ikke filla om når den evt måtte bli sendt hit og dit, men når jeg kan få den. Men å spørre om hvor mange MHz CPUen har når man åpenbart ikke har prøvd å Google det er bare ren latskap og hører ikke hjemme på et forum. Normal nettetikette er å Google selv, ikke forvente at andre skal gjøre det for deg.

 

Og som MiKA77 sa: INGEN her har telefonen ennå så hvordan kan man diskutere hvordan telefonen er i bruk. Noen ganger så lurer jeg på om noen betaler folk for å sitte her å være vanskelige.

Endret av Baltazar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen er at det er spekulasjon fra overnysgjerrige kjøpere og ved å prate med likesinnede så kan de stagge sulten litt. Personlig bryr jeg meg ikke filla om når den evt måtte bli sendt hit og dit, men når jeg kan få den. Men å spørre om hvor mange MHz CPUen har når man åpenbart ikke har prøvd å Google det er bare ren latskap og hører ikke hjemme på et forum. Normal nettetikette er å Google selv, ikke forvente at andre skal gjøre det for deg.

 

Og som MiKA77 sa: INGEN her har telefonen ennå så hvordan kan man diskutere hvordan telefonen er i bruk. Noen ganger så lurer jeg på om noen betaler folk for å sitte her å være vanskelige.

 

 

Godt poeng.

 

For de som EVT måtte lure på hvordan telefonen er i bruk, i hendene til en kunde og ikke et teste-firma, kan dere se denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=m-gZO606Wmw&feature=player_embedded

 

Og så håper vi at det hjelper inntil videre :)

 

(Denne er tidligere postet i diskusjonen av en annen bruker, men det er en god video, så derfor poster jeg samme video på nytt.)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye en slik HTC DLNA boks koster og hvor vi får kjøpt den i Norge?

Ok, jeg svarer ikke på det du spør om i det hele tatt, uansett: Hva med en Bluray-spiller som støtter DLNA? Har det selv (LG BD 570), og spiller for tiden videoer fra PCen. Planen er å kjøpe Desire Z, så blir sikkert å prøve å koble den opp mot spilleren.

Lenke til kommentar

Så en test av HD7 på engadget hvor de var lettere kritiske, hva er forskjellen på Desire HD og HD7 egentlig, er det kun OS'et? Virker som hardwaren er ganske lik med unntak av kameraet.

 

Jeg har aldri brukt hverken Windows eller Sense man utifra det jeg har sett synes jeg Sense/Android virker mest fristende.

Lenke til kommentar

Er også spent på HTC Media Link, kommer ann på prisen. Mulig jeg går for en Logitech Revue eller tilsvarende GoogleTV-boks istedetfor hvis de skal ha mye for dongla.

 

 

Vil bare minne folk på det, da det ikke er sikkert alle vet det, men DNLA kan man sette opp på en hver pc også, man bare installerer en Dnla server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...