Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldinger, alle som har kommentert! :)

 

Jeg har i hvert fall fått et bedre inntrykk i nøyaktig hva dere synes er "kjedelig", osv, men stusser fortsatt litt over det.. for, selv synes jeg fortsatt at dramaet holder godt nivå, jeg! Jeg tok også veldig godt sammenligningen med Walther White og Jesse Pinkman, men på en annen side, så er det nå en helt annen serie, hvor settingen tilsier at dette kunne (og, vel forsåvidt har vært) noe som kunne ha vært interessant å se.. jeg må innrømme at jeg ikke ser det samme skje i The Walking Dead, men det føler jeg er på grunn av hvordan serien er og er planlagt å være, og hvor fokuset er.. uten at jeg vil trekke ned dramaet til TWD av den grunn. Synes den "whinete" dama som ønsker å dø er et godt tilskudd til serien, jeg.. den tilfører et noe troverdig etisk dillemma, synes jeg selv.

 

Vel, det er greit å ikke like det så godt.. jeg bare syntes det var litt rart, da jeg selv liker hele greia veldig så godt selv, og skjønner ikke helt at det serien kan bli oppfattet som så kjedelig som det dere gir uttrykk for.. men, det er jo subjektivt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

på død og liv skulle han feite fyren med rifla ( jeg suger på navn ) være med og hente supplies? Han kan jo ikke løpe. Jeg trodde faktisk han kom til å bli innhentet og drept de siste par minuttene av episode 2 , eneste som skuffet meg var at nettopp det IKKE skjedde :)

 

Fordi, som det ble forklart i episoden:

 

Shane visste verken hvor han skulle eller hva han skulle lete etter når han først kom dit. Det visste Otis.

 

Lenke til kommentar

 

Problemet er at folk tror serien dreier seg om zombie slashing, når den egentlig dreier seg om personene.

Så folk vil se blod og dreping. Så straks en episoden fokoserer på utvikklingen av personene (som ep.2 nå gjorde) liker folk den mindre.

 

Ganske tåplig. Og jeg er enig med deg, hele serien har vært fantastisk. Dette kan vi takke for at de følger tegneserien ganske tett. Så straks de begynner å "melke" serien vil ting gå nedover.

 

Problemet er at serien har så FANTASTISKE omgivelser, stemning, effekter og alt det. Dette gjør at folk lett blir overbevist om at alt med serien er utrolig bra, Selv om dramaet er litt labert.Det gøyeste med serien (synes jeg) er egentlig å se de scavenge, drepe Zombier, prøve å overleve.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...