Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Y U NO bruke hesten fra gården til å hente supplies?! :O

 

Fordi de hadde bil?

 

Og vi har allerede sett hva en zombie-horde kan gjøre med en hest. Grei avledning men...

 

Vi vet også at hesten var rett utenfor døren, mens bilen var langt i granskauen. Begge er erfarne skyttere, så hvorfor skal dette bli et problem med hest?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Y U NO bruke hesten fra gården til å hente supplies?! :O

 

Fordi de hadde bil?

 

Og vi har allerede sett hva en zombie-horde kan gjøre med en hest. Grei avledning men...

 

Vi vet også at hesten var rett utenfor døren, mens bilen var langt i granskauen. Begge er erfarne skyttere, så hvorfor skal dette bli et problem med hest?

 

Begrenset med mengder av ammo?

Lenke til kommentar

Likte vendingen det tok med at han faktisk drepte en for å overleve selv.

 

Det jeg ikke liker helt er hvordan de starter episoden med å vise det siste klippet, man skjønner allerede da at noe har skjedd. Og selv om jeg trodde det var at han var bitt, og jeg tok feil, så håper jeg de kan ta en vanlig start.

Lenke til kommentar

Likte ikke helt den delen selv. Ble også både sjokkert, og ikke sjokkert over at Shane gjorde det han gjorde.

 

Liker endringen med Shane fra tegneserien.

Sier meg enig der, det er flere ting jeg liker best fra tegneserien...

Men selvfølgelig liker jeg også å ikke vite hva som kommer til å skje de neste få minuttene :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte også først at Shane hadde blitt infisert på et vis, men tok feil der gitt, rått det han gjorde, men vet ikke helt om jeg likte det, Otis kom jo frem og hjalp Shane på en måte mens han sto med ryggen til gjerdet, men men sånn går det.

 

Men må si jeg begynner å like Daryl godt, virker å være litt utafor men skikkelig badass :p

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på lyden i episodene hittil i S2? Virker som det ligger en sterk kompressor på lydsporet, og når ingen snakker er bakgrunnslyden kjempehøy, mens når noen snakker forsvinner det plutselig.

 

Skylder på de som ripper episodene, gruppa som har gjort S02 så langt, har ikke den største troverdigheten har jeg fått med meg.

Lenke til kommentar

Likte vendingen det tok med at han faktisk drepte en for å overleve selv.

 

Det jeg ikke liker helt er hvordan de starter episoden med å vise det siste klippet, man skjønner allerede da at noe har skjedd. Og selv om jeg trodde det var at han var bitt, og jeg tok feil, så håper jeg de kan ta en vanlig start.

 

Trodde det var en flashback sekvens jeg, så jeg skjønte ikke greia før han stod på badet der. Først trodde jeg han hadde blitt bitt av en walker , men skjønte greia tilslutt :) they got me fooled.

 

Bare jeg som reagerer på lyden i episodene hittil i S2? Virker som det ligger en sterk kompressor på lydsporet, og når ingen snakker er bakgrunnslyden kjempehøy, mens når noen snakker forsvinner det plutselig.

 

Skylder på de som ripper episodene, gruppa som har gjort S02 så langt, har ikke den største troverdigheten har jeg fått med meg.

 

Sånn er det i flere tv serier , blandt annet Breaking Bad , og også en sesong av Lost var slik etter det jeg kan huske

Lenke til kommentar

Skylder på de som ripper episodene, gruppa som har gjort S02 så langt, har ikke den største troverdigheten har jeg fått med meg.

 

immerse er shit ja. Husker med gru True Blood episodene for noen sesonger siden. Huff, blir kvalm bare med tanken.

immerse er kanskje ikke den beste gruppen, men helt shit er de ikke. Skyld på AMC for den horrible kvaliteten på deres sendinger. Glem releasene som kommer etter sending i USA. Vent på WEB-DL.

Men jeg kan være enig med True Blood releasene, ikke bra :thumbdown:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Neei! Otis(Hvis det er han feite) hjalp Shane hele tiden, og da de falt sa Shane at han bare skulle gå, men Otis insisterte på at han skulle bli med. Og selv etter det så velger han å være så sleip... Men, om de hadde stikki av med bilen ville de kanskje ledet zombie horden ut til villaen og alle ville bli utsatt? Syntes fortsatt det er ltt synt at vi ikke får se mer til Otis.

Lenke til kommentar

immerse er kanskje ikke den beste gruppen, men helt shit er de ikke. Skyld på AMC for den horrible kvaliteten på deres sendinger. Glem releasene som kommer etter sending i USA. Vent på WEB-DL.

Men jeg kan være enig med True Blood releasene, ikke bra :thumbdown:

 

Altså, shit er de selvsagt ikke, men liker de ikke. Venter som regel på web-dl på amc-seriene. Spesielt Breaking Bad ser mye bedre ut i Web-dd enn i vanlig 720p.

 

Synes forøvrig Showtime og HBO har den beste(HD-vise) og reneste(i form av reklame) sendinga.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...