Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fristende den der.

 

Men hva er forskjellen mellom Compendium og Book One? For Compendium står det 1-8 volumes mens for Book One står det first 12 issues og koster nesten £10 mindre? Hvilken bør man gå for å få mest ut av historien da?

 

Compendium inneholder det samme som book one, og 2 og 3

 

 

Kompendiet inneholder altså bladene da? Det er vel ikke moms på litteratur heller?

 

Ikke alle, men frem til #48.

 

Jeg har kjøpt det selv, og betalte ikke moms/toll.

Lenke til kommentar

Jepp, det fikk vi oppklart en side tilbake. :) Bestilte i går og satser på at fram til jeg blir ferdig med den (vil nok ta en en stund å lese 1000 sider), så blir det ikke lenge til compendium 2 blir tilgjengelig.

 

Neh går forbausende fort, og det er vel en 6-7-8 hefter til compendium 2 kommer, så ~1 år til.

Lenke til kommentar

Talking Dead er også ute nå, som alle som ser tv-serien burde sjekke ut. Talkshow rundt sist sendte episode. Robert Kirkman (produsent av tv-serien, skaper av tegneserien) er hovedgjest i dag. Tenkte jeg skulle se denne før jeg ser dagens episode på nytt senere i dag, eller senere denne uka.

 

Må si jeg likte Otis godt på tv-serien. Pruitt Taylor Vince liker jeg godt fra før etter Deadwood, så fint tillegg i casten sammen med Scott Wilson (Hershel) og Maggie (Lauren Cohan).

 

Fiffy denne dop-posen til Daryl/Merle. Haha Breaking Bad-referanse? Daryl er for meg den nye Sawyer (Lost). Karisma, "redneck"-ish, grei skuespiller og grei karakter.

 

Scena med T-Dog i bilen var også en av de mest forstyrra scenene i serien til nå. Vet godt at zombier tar selv spedbarn, men det var litt ehh.

 

Får håpe de løser subplottet med at Sophia er borte. Ellers likte jeg episoden godt, likte Andrew Lincoln sitt skuespill nok engang.

Lenke til kommentar

Er det noen som har sett S2 E2? Har bare sett den første episoden av sesong 2.. Er den bra? :new_woot:

 

Begynner å se den nå. Begynner bra iverfall

SPOILER ALERT!

 

 

Begynner med at du får med deg litt av det som skjer mellom da Rick blir skutt og apokalypsen. Etter det fortsetter det som vanlig fra der de forlot oss i episode 1.

 

 

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

S02E2 var helt sinnsykt bra! Tror det muligens er den beste episoden av serien sålangt uavhengig av sesong. Er deilig å kunne skvette litt og bli overrasket selv om jeg har lest alle utgivelsene av tegneserien.

 

Begynner å lure på om vi så samme episode. Synes ikke den var noe bedre episode 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...