Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Hva tenker du på? Han sagde av hånden for å slippe fri, og han brant såret slik at skulle slutte å blø.

 

Vet ikke om du hadde knus og hærverk på barne- og ungdomsskolen, men husker du hva dere brukte en baufil til? :p

 

Hint: En noe mindre smertefull måte å komme seg fri på.

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter tidenes feilpost, så prøver jeg igjen:

 

Noen andre som husker S01E03, der hvor Merle (broren til Daryl) sager av seg hånda med en baufil - hånda som er lenket fast med håndjern. Kom dere på det tidspunktet fram til en fornuftig forklaring på det? Bortsett fra at han er en dum redneck?

Solstikk :)

Lenke til kommentar

Etter tidenes feilpost, så prøver jeg igjen:

 

Noen andre som husker S01E03, der hvor Merle (broren til Daryl) sager av seg hånda med en baufil - hånda som er lenket fast med håndjern. Kom dere på det tidspunktet fram til en fornuftig forklaring på det? Bortsett fra at han er en dum redneck?

Solstikk :)

 

Mm, kombinert med at han nok trodde han ville bli spist levende opp av zombier. Gjør noe med fornuften, det.

 

Walking Dead er en av mine favoritter nå om dagen. Veldig spennende episoder! Men jeg ble litt overrasket over at han "snille red necken" (beklager, husker ikke navn nå) ikke fortalte at han trolig hadde funnet ut hvor hun jenta har holdt seg. Det er vel hun som har bodd inne i det skapet? Rart at han ikke sa ifra eller skrev noe på veggen til henne.

Lenke til kommentar

Når det gjelder baufilepisoden, så er det utrolig mye kjappere å sage av armen enn håndjern laget av temmelig hardt stål.

 

Han hadde nok ikke allverdens tid. :)

Jeg mine sterke tvil om at en hånd med muskler, vev, sener og bein skulle vært lettere å sage av med baufil, spesielt når den sitter fast i seg selv.

 

Til det med Sophia, Darryl er nok ganske sikker på at hun er i det huset eller omegn, men vil ikke gi falske forhåpninger til den forbanna irriterende mora. Ei dame jeg forøvrig ønsker blir kastet ned i brønnen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Hvordan blir det nye zombier egentlig ? Fordi zombiene eter jo opp alle levende de får tak i....

 

er det fordi alle egentlig er infected, og blir zombies når de dør naturlig (Dvs ikke blir spist opp)

Og det er det vel bare Rick som vet, og noe vi egentlig antar, da det ikke ble sagt høyt.

Lenke til kommentar

De eter opp kun de som ikke klarer å unnslippe, man dør ikke med en gang man blir bitt eller mister et bein eller en arm. De dør til slutt og våkner opp som dødninger igjen.

 

Ellers er det en teori at alle allerede er infisert ja, og man blir til en dødning uansett dødsårsak. Tegneserien kan gi et svar på det.

Lenke til kommentar

Hvor laster dere ned fra?

Laster ned fra Internett, bruk Google om du er usikker - Forumet er ikke glad i sånn prat :)

 

TWD holder et fortsatt høyt nivå og jeg likte godt de individuelle historiene de tok meg nå sist, var sykt spennende og til tider små skummelt å se på. Herlig! Har begynt å lese tegneserien også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...