Gå til innhold

Slipper verstingkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan blir det da med 1x5970 og 1x5870 i forskjell da?

kan jo foe sakens skyld holde det innen xfx med black edition som etterprodusent.

kan jo også si at man klokker 5970 til 5870 klokkefrekvens.

 

mener forøvrig det samme som de andre mener.

litt trist at komplett skal ha fordeler i forumet i forhold til privatpersoner som vil selge samt konkurrenter.

Lenke til kommentar

Hvem er det egentlig som er interessert i koffert og SMG-stativ for skjermkortet og alt det andre stashet? Det er jo totalt ubrukelig til noe annet enn å fungere som fluff første gang du åpner pakken. Er det verdt en tusenlapp(++) ekstra i forhold til bare å kjøpe samme kortet alene i bubblewrap i en pappeske? I think not...

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Liker hvor utrolig gjennomført det hele er,

Eh? Det er jo ikke engang en skikkelig kjøler på kortet.

spesielt bæreveske formet som maskingevær...

som ser latterlig fjortisprega ut.

Lenke til kommentar

HVORFOR ikke ha vannkjøling, eller i det minste en bedre kjøleløsning enn stock? Dette skal liksom være "Black Edition", men med unntak av fargen på plastiken og en moderat fabrikk klokk ser jeg ikke hvordan denne skiller seg ut.

 

Dette kortet har spesialkjøler så det holder selv om denne neppe kvalifiserer som lydløs, les litt reviews... Selv om vannkjøling er en fordel, så har dette kortet sikkert betydelig mindre bruk for dette sammenlignet med vanilla HD5970. Det andre som skiller seg ut med "Limited" edition, er hva de har byttett på PCB, og ifølge XFX er dette stort sett alt..

 

Eh? Det er jo ikke engang en skikkelig kjøler på kortet.

 

Les over, eller ta en tur på nettet hos XFX eller les litt reiews, det er lite som følger normen til HD5970 på disse kortene...

 

Meeen, uansett en vill pris, selv om de sikkert selger alle de får inn...

Lenke til kommentar

Hjelper pent lite at dette er det "beste" kortet med en sånn pris når ATi fortsatt ikke har

skjerpet seg med drivere :(

Jeg ble så sinnsykt skuffet over det siste kjøpet mitt.

Alle de siste 4 driverne har ikke engang klart å fikse museproblemet -_-'

 

 

 

[XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited]

Binds when picked up

Trinket

Equip: Increases FPS by 100

Equip: Makes you look like a 14 year old brat

Use: Hides the fact that this is a cheap trick to rob you for a great sum of gold

Chance on use: Sometimes causes errors due to poor drivers

Set: 14 Year Old Rich Virgin(4/4)

 

14 Year Old Rich Virgin(4/4)

XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited

XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited

XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited

XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited

(2)Set: Increases the instability of your system by 10%

(3)Set: Increases the instability of your system by 20%

(4)Set: Increases the instability of your system by 40%

"Only the price is epic"

 

 

Ta det for hva det er: humor ;)

Ja, jeg har hatt så dårlig erfaring med ATi at jeg blir kvalm.

Beklager, men etter alt det tullet, så blir det ikke mer ATi på meg.

Da må de skjerpe seg deluxe med smør på!

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

"Jo, men ærlig talt, en bil til 400.000 gjør jo samme nytten."

 

Så det du sier er at verden har ikke behov for BMW, Mercedes, Audi, Lamborghini, Ferrari, Porsche, Bugatti, blablablablablablabla

 

Fordi f.eks VW Polo eller en VW Caravelle gjør samme nytten?

 

Nei, det er nøyaktig det jeg IKKE sier, men på en sarkastisk måte... ref. de tidligere innleggene.

Poenget mitt var at det som gjelder for biler, også gjelder for Skjermkort/PC hardware. Folk prioriterer forskjellig.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Vi har pris og (snart) tilgjengelighet vi :-).

[Link fjernet]

Vi har fått en del rapporteringer på denne posten, som mener at det er reklame. Her er noen betraktninger i sakens anledning:

 

Reglene for forumet håndheves av oss (diskusjon.no) og våre moderatorer, ikke av Hardware.no. Det gjelder også i artikkeltråder som denne. Det er altså ikke HW som har latt Komplett reklamere i sin artikkel. (Noe de gjerne må gjøre for vår skyld.) Det er Komplett som har valgt å gå ut med informasjon om et nytt produkt når anledningen bød seg.

 

Så blir spørsmålet: Har de lov til det? Vel, våre retningslinjer sier det slik:

 

Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.

Merk vilkårene: "med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere" og "Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander".

 

I dette tilfellet var foranledningen følgende utsagn: "Jeg vil ha en sånn!" Det kan neppe kalles et konkret spørsmål. Så svaret er nei, dette har de ikke lov til. Hadde brukeren derimot sagt "Er det noen butikker som har dette kortet inne ennå", så hadde svaret vært greit.

 

Så ser jeg at noen har bemerket at dette er en konkurransefordel for Komplett framfor andre netbutikker. Til det er svaret: Ja, det er en fordel å være aktiv på forumet. Det burde andre nettbutikker også være, selvsagt innenfor de rammene som settes av våre retningslinjer. Det er positivt for våre brukere at de er det, det er derfor vi opererer med bedriftskontoer.

 

Men jeg ser at innlegget slik det ble postet manglet det nødvendige spørsmål som foranledning, og derfor sletter jeg posten. Jeg sletter også kommentarene til den, siden de er off topic.

 

Kommentarer og spørsmål tas på PM, ikke i tråden. Hvis folk er uenig i reglene eller tolkningen er de velkommen til å starte en tråd om det under tilbakemeldinger.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tenk så deilig å spille de aller hardeste spillene på maxxximum :!:

Me dowant!

Ehhh... Det kan du lett med nVIDIA GeForce 400-serien i tillegg til ATi 5780 eller høyere,

for en mye mer rimelig sum.

Dette kortet er myntet på idioter som tror de får noe de ikke får.

I tillegg har ATi så dårlige drivere at dette er det rene vanvidd!

Kjøpe det den som vil ha, men når det ikke en gang klarer å takle musepekeren ordentlig

og i tillegg ikke greier å fikse det er det nesten scam!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...