Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

* Fotgjengere og bilister som ikke går/kjører når man stopper for dem

 

* Folk som sniker i kø

 

* Folk som ikke bruker blinklys

 

* Folk som tror de kommer mye fortere fram ved å kjøre forbi i oppoverbakke/sving for å komme 2 biler lengre frem i KØEN :angry:

 

* Folk som insisterer på å bruke forkjørsretten når trafikken er helt låst og det er kø begge veier og ALLE ANDRE fletter

 

* Gamle folk som såvidt ser over rattet og kjører i 30 i 60-sone

 

* Skolebiler som ikke tør å kjøre ut i rundtkjøring selv om det ikke er en bil i sikte. (ok har vel vært der selv, men det irriterer meg for det..)

 

* Generellt folk som tar seg til rette og driter i andre.

 

Aaaah det føltes bra :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at folk klarer å kjøre feil vei på omkjøringsveien ned moholtlia og i okstadbakken forundrer meg VELDIG!

Du sier noe der ja, spesielt med tanke på midtdeleren som går hele veien fra skovgård til rett ovenfor City syd...

 

De må sikkert kjøre ned feil oppe ved moholt og traffikk maskina nede ved nardo. Og oppe ved trafikkmaskina rett før tiller området.

Lenke til kommentar

Folk som tror at høyreregelen gjelder ut av parkeringsplasser.

 

Bor rett ved en KIWI butikk som jeg må kjøre forbi hver dag. Folk buser ut av parkeringsplassen i hundreogførti fordi de tror at jeg (som kommer fra deres venstre) har vikeplikt for dem.

 

Er det noen som har lyst til å få gratis bulkoppretting og omlakkering av høyresiden på bilen deres så er det bare å besøke meg ;)

Endret av gixer
Lenke til kommentar
Har dere ikke lest om de tilfellene i Trondheim i de siste uker, hvor flere eldre har kjørt i feil kjørerettning på omkjøringsveien?

Noen har tilogmed kjørt i feil fil ned okstadbakken... :no:

Jo, har hørt om det. Når det gjelder å kjøre ut feil vei på omkjøringsveien fra vestsiden av omkjøringsveien på Moholt, er det ikke rart gamle folk tar feil, for de to feltene (av- og påkjøring) er helt inntil hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Folk som ikke bruker blinklys... Argh... Hadde alle brukt blinklys (korrekt) så tror jeg at det hadde blitt en helt annen flyt i trafikken!

Vet du ikke at blinklys er ekstrautstyr på biler? Virker som spesiellt de litt større dyrere bilene leveres uten...

Ok, når jeg tenker meg om så har du nok rett...

 

Opus: :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

folk som kjører under fartsgrensa

folk som kjører akkuratt i farstgrensa

sykklister på veien (ihvertfall når det er gangvei vedsiden av) hater dem ganske sterkt har kjørt ned noen.

folk som tror dem er aleine på veien.

folk som ligger rett oppi ræva selv om man kjører i fartsgrensa eller fortere!

 

men de som kjører så jævlig sakte og ikke klarer å holde hastigheten er mest irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...