Gå til innhold

Slipper verstingkort


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Veldig greit å ha når man skal f.eks til Thailand med skjermkortet.

Du får vel antagelig også litt oppmerksomhet i sikkerhetskontrollen med det koffert designet her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har man ræva full av penger og bryr seg om epenis så er dette helt klart veien å gå. Faller man utenfor denne gruppa så kjøper man det enkelt og greit ikke. Men skjønner xfx, man lager noe dyrt og litt råere enn de andre, det selger seg selv og man får masse gratis reklame.

Lenke til kommentar

Huh.. Skjønner ikke helt hvorfor alle klager på problemer med ATi kort, mens jeg aldri har problemer. Eneste problemet jeg har hatt var kun med Linux 10.7 driverene. Normalt sett har jeg ikke problemer med Windoze eller Linux driverene til ATi.

 

Jeg skjønner jo det at det er sikkert en del problemer med ATi driverene, men hvorfor har jeg aldri dem?

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Huh.. Skjønner ikke helt hvorfor alle klager på problemer med ATi kort, mens jeg aldri har problemer. Eneste problemet jeg har hatt var kun med Linux 10.7 driverene. Normalt sett har jeg ikke problemer med Windoze eller Linux driverene til ATi.

 

Jeg skjønner jo det at det er sikkert en del problemer med ATi driverene, men hvorfor har jeg aldri dem?

 

Nja, noen opplever sikkert problemer, men kan banne i kirka på at jeg har opplevd mindre problemer med mid end kortene til Ati enn med Nvidia.

Noen brukere er jo også Fan boys og da bruker man gjerne et argument som har blitt gjentatt tusen ganger for da må det jo stemme, ikke sant?

 

Blir spennende å se om dette kortet selger noe, skal ta en titt på sidene til komplett etc og se om det forsvinner noen enheter :p

Lenke til kommentar

Huh.. Skjønner ikke helt hvorfor alle klager på problemer med ATi kort, mens jeg aldri har problemer. Eneste problemet jeg har hatt var kun med Linux 10.7 driverene. Normalt sett har jeg ikke problemer med Windoze eller Linux driverene til ATi.

 

Jeg skjønner jo det at det er sikkert en del problemer med ATi driverene, men hvorfor har jeg aldri dem?

Enig der, har hatt sikkert 20+ skjermkort fra både Ati og Nvidia, ikke hatt noen særlig problemer med noen av disse driverne som jeg har irritert meg grenseløst over. Har hatt 5870 i nesten 1 år og det fungerer akkurat like bra som da jeg fikk det, ikke har jeg hatt blåskjermer under installering av drivere selv om jeg av og til ikke fjernet de gamle først. Tror det rett og slett bare er enkelte hw kombinasjoner som ikke liker hverandre. Windows støtter jo tross alt sikkert 1 million forskjellige hw komboer, mens *nix og Os X kun støtter en liten del uten å hacke seg i hjel. Om man ikke kun kjøper det som er mainstream hw så må man ha Windows. Dessverre er ikke alle like heldige, og disse har en tendens til å lage mye fuzz. For å si det sånn så kan jeg ikke akkurat si at mitt gamle Nvidia 680i SLI hk fra Asus var gode greier, ei heller mitt 8800gtx som jeg måtte kjøre rma på for det klikka, 7950gx2 som røyk etter 8 mnder osv osv, men jeg lar det ligge, jeg var sikkert bare uheldig.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...