Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

ArenaNet virker litt .. trigger happy når det gjelder chat..

 

http://www.reddit.co...zukwy?context=3

 

http://www.reddit.co...0crjf?context=3

Siterer meg selv fra GW2.no

"

LATTERLIG om folk blir banned for å skrive et banneord på normal/tilnærmet normal måte. Snakker da ikke om cu..nt eller lignende, men cUnt f.eks. Blir som at Arenanet skriker "Hei, vi har programmert inn et profanity filter i spillet, men siden vi ikke stoler på vårt eget program, blir du banned for å banne!".

 

Og de som skrur av profanity filter, for å så reporte folk som banner. Shitkids. Drittunger, intet mindre.

 

Men, spammers, hackers, kjøping av gull/lvling hos 3. person ser jeg ikke problemet med. "Offending"-delen kommer imo mye ann på hvordan det blir gjort. Folk må da fint tåle litt.

"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Vi beveger oss mot et pinglesamfunn hvor alle går rundt som noen feige småjenter! Alt er farlig, alt er stygt, man skal alltid ta hensyn, alle er perfekte, ingen har lov til å ha meninger ut over det som er normalt ingen har heller lov til å si noe som ikke er "normalt". Lurer på hva det skal bli av oss..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig. Vi beveger oss mot et pinglesamfunn hvor alle går rundt som noen feige småjenter! Alt er farlig, alt er stygt, man skal alltid ta hensyn, alle er perfekte, ingen har lov til å ha meninger ut over det som er normalt ingen har heller lov til å si noe som ikke er "normalt". Lurer på hva det skal bli av oss..

 

All hail feminism!

 

Ærlig talt, det er forskjell på å komme med et par banneord her og der og noen småfrekke vitser og det å trakasere og snakke stygt/rasistisk direkte til folk. Men sånn går det når GW2 er utviklet og gitt ut av et Asiatisk firma, greit med sensurpolicy ute å går der ja. Kanskje like så greit å fjerne alle chatvinduer så unngår man at man glemmer seg.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at en for litt for mye lvl exp av crafting. For eksempel så har jeg levlet fra 14 ~ 18 ved å bare crafte/achievements/skaffe materiale. Med andre ord, når jeg bestemmer meg for å queste/osv igjen så blir det fort veldig enkelt, selv om lvl'en min skaleres ned.

 

Nvidia driveren 306.02 økte FPS'en litt, men nå har jeg absolutt ingen stuttering eller slowdowns og minimum FPS er mye høyere. Med Vsync+Triple buffering så er FPSen konstant 60.

Hva slags hardware er det du sitter på?

Lenke til kommentar

Har spilt nesten kun sPvP siden lørdag og har ikke opplevd lag i det hele tatt. Vet ikke hvordan det er i PvE og WvWvW. Er snart rank 13 i PvP :-)

 

Har i dag testet ut Thief i PvP og elsker klassen. De er veldig gode å manøvrere/bevege seg og gjør sinn-sykt mye dmg. Du kan drepe folk med light og medium armor i løpet av 4 sec hvis alle utilities er klare for bruk og du vet hva du gjør. Jeg bruker S/P for dmg og bue for manøvrering.

Lenke til kommentar

er det bare meg eller er det latterlig lite quests? tar jo dritlang tid å levle

 

Er dritmange quests men problemet er at det er fint blandet så er et helvete å finne i quests for din level.

Jeg har til og med et dynamisk kart som viser hjertene og level overalt, problemet er at det er umulig å navigere etter. Med alle ikonene på kartet så klarer jeg ikke å se hvor jeg er.

 

Tror 80% av tiden i PvE går med på å finne quests. Hvordan folk har power levla til 80 allerede er beyond min fatteevne.

Lenke til kommentar

Er man blitt hekta når man er i level 16 og en i level 2 etter kun 1 dag jeg har eid spillet samt funnet alt i Queensdale med locations, skillpoints, vistas and so forth?

Hver gang jeg tar på PCen klarer jeg ikke unngå å logge meg inn på Guild Wars 2, er man hekta?

 

For å svare på mine to spørsmål, JA DU ER HEKTA!!

 

Fyttikatta så bra, har ikke kost meg slikt på lenge i et mmo, litt med SWTOR, men ikke nærheten av dette!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hvordan deler man om items man har bagen, Ofte når eg skal oppgradere et våpen så har flere av den eg skal bruke, men får fan ikke til å dele dem opp så alle forsvinner på en gang. Skjønner det ikke,

 

Det som kan deles drar du til et åpent felt i inventory mens du holder inne ALT.

Lenke til kommentar

Hva slags hardware er det du sitter på?

 

//Se signaturen.

Noen innstillinger du ikke har på det høyeste?

 

Jaja, da blir det vel ny CPU og litt annet på meg om et par uker.

670 og i5 750 får ikke spillet over 60 FPS før alle innstillinger er satt kraftig ned, 40-50 når ting er på medium, og 20-35~ med alt på maks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...