Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forsøkte å kjøre en test på Can you Run It, for å se om maskinen min var i stand til å kjøre GW2. Jeg fikk fail, men mistenker at det fint skal være mulig likevel. Den klaget på skjermkortet mitt, et Nvidia Quadro FX360M om jeg ikke husker helt feil. Resten var innenfor, men det er en aldrende maskin, så det kunne vært bedre. Sitter ikke hjemme nå, husker ikke modellen i farta.

 

Krever spillet mye maskin? Jeg har tenkt å kjøpe ny, men tror ikke det blir i løpet av de første månedene.

Lenke til kommentar

Herlig spill, angrer litt på at jeg kjøpte det tho, må kombinere skole og jobb i tillegg.

 

Det er dessverre slikt med mye i livet...

 

Men, selv om det er vanskelig, bare husk at spillet ikke går noen steder og kan kun bli bedre med tiden. :)

 

Spillet har overgått alle mine forventninger og jeg merker at jeg sliter allerede med abstinenser når jeg ikke spiller. Har full jobb og trener generelt mer enn gjennomsnittet (4-5 ganger i uken), men siden lørdag har jeg ikke helt fungert på jobb og det har vært lite trening. :confused:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som har dårlig ytelse;

 

post-30202-0-28979700-1346243784_thumb.png

 

Hehe, nei.

 

Det er tross alt folk med i7-3960X og GTX 680 (uten SLI) som får lavere FPS enn meg, noe som er helt absurd. Det samme gjelder også de som har i7-3960X og GTX 690, men den nyeste betadriveren skal fikse SLI.

 

Det er dessverre slikt med mye i livet...

Men, selv om det er vanskelig, bare husk at spillet ikke går noen steder og kan kun bli bedre med tiden.

Spillet har overgått alle mine forventninger og jeg merker at jeg sliter allerede med abstinenser når jeg ikke spiller. Har full jobb og trener generelt mer enn gjennomsnittet (4-5 ganger i uken), men siden lørdag har jeg ikke helt fungert på jobb og det har vært lite trening.

 

Jeg merker det samme, men har funnet en løsning.

 

Det jeg gjør er å begrense arbeidsmengden min til et tidspunkt. For eksempel, jeg studerer til MAKS klokken 19:00 - 20:00 (med mindre jeg blir ferdig tidligere), så spiller jeg resten av dagen til maks klokken 00:00 med mindre jeg har fri dagen etterpå, da kan jeg spille til 03:00. På denne måten så får jeg dekket mitt daglige behov samt gjennomføre alt annet arbeid jeg har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å angre på valget av ranger nå, når jeg tenker meg om, virker jo warrior mye kulere. Trodde ranger var eneste med long bow, men warrior kan jo også fly rundt med det, har jo ikke pet men det er ikke verdens undergang.

 

Jeg har en warrior og de gjør ganske sykt mye damage med greatsword. I tillegg så bruker jeg også 'rifle' men har ikke prøvd long bow.

Lenke til kommentar

Jeg må i alle fall slutte å spille senest kl 22.00 om kvelden ellers ødelegger det fort nattesøvnen. Jeg spiller mye sPvP med min mesmer asura og da drømmer jeg om kloner som løper rundt, phantasms skyter med pistol.. bang bang, jeg kaster spells... chaos storm, phantasmal berserker.. dodge... Moa Bird... :eek: :nei2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å angre på valget av ranger nå, når jeg tenker meg om, virker jo warrior mye kulere. Trodde ranger var eneste med long bow, men warrior kan jo også fly rundt med det, har jo ikke pet men det er ikke verdens undergang.

 

Jeg har en warrior og de gjør ganske sykt mye damage med greatsword. I tillegg så bruker jeg også 'rifle' men har ikke prøvd long bow.

 

Ja, lurer på om jeg ikke må rerolle gitt, hehe.

 

 

Er det noen norske guilds på Far Shiverpeaks som fortsatt rekrutterer?

Lenke til kommentar

Herlig spill, angrer litt på at jeg kjøpte det tho, må kombinere skole og jobb i tillegg.

 

Det er dessverre slikt med mye i livet...

 

Men, selv om det er vanskelig, bare husk at spillet ikke går noen steder og kan kun bli bedre med tiden. :)

 

Spillet har overgått alle mine forventninger og jeg merker at jeg sliter allerede med abstinenser når jeg ikke spiller. Har full jobb og trener generelt mer enn gjennomsnittet (4-5 ganger i uken), men siden lørdag har jeg ikke helt fungert på jobb og det har vært lite trening. :confused:

 

Hey! Det er jo mitt liv jo! :p

 

Begynner å angre på valget av ranger nå, når jeg tenker meg om, virker jo warrior mye kulere. Trodde ranger var eneste med long bow, men warrior kan jo også fly rundt med det, har jo ikke pet men det er ikke verdens undergang.

 

Jeg har en warrior og de gjør ganske sykt mye damage med greatsword. I tillegg så bruker jeg også 'rifle' men har ikke prøvd long bow.

 

Ja, lurer på om jeg ikke må rerolle gitt, hehe.

 

 

Er det noen norske guilds på Far Shiverpeaks som fortsatt rekrutterer?

 

Vi har et kompis-guild for veldig casual gaming. Kan høre om vi skal hente inn folk utenfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...