Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Dersom han ikke har fått kjøpt spillet, har han ikke noe konto enda.

Men det er flere som har rapportert om dette problemet Gorzun, prøv å bytt mellom browsere.

 

Endelig en som svarte meg og som skjønte problemet mitt. Har jo ikke konto FØR jeg får kjøpt spillet...

 

Virker ikke som en tilfeldighet at ingen EU land er med på den lista på https://buy.guildwars2.com/en/buy/digital-edition

 

Virker heller ikke som no browserbug spør du meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom han ikke har fått kjøpt spillet, har han ikke noe konto enda.

Men det er flere som har rapportert om dette problemet Gorzun, prøv å bytt mellom browsere.

 

Endelig en som svarte meg og som skjønte problemet mitt. Har jo ikke konto FØR jeg får kjøpt spillet...

 

Virker ikke som en tilfeldighet at ingen EU land er med på den lista på https://buy.guildwar...digital-edition

 

Virker heller ikke som no browserbug spør du meg...

Prøv med mobilen din. Du trenger ikke nettbankbrikke.

 

Det er sannsynligvis enten et IP-problem eller et nettleser-problem. Jeg hadde samme problemet når jeg skulle kjøpe spillet. Problemet er at den av en eller annen dum grunn tror du ikke er i Europa, så den plasserer deg i Other-spillegruppen. Prøv mobilen din, det gjorde jeg.

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ekstremt mye XP man får av Cooking Skill. kjøpte 30 stk av to ingridienser eg trengte, Trengte en av hver for å lage en så ble 30 stk, fikk faktisk en halv lvl på det. Fra lvl 29 til 30. Ganske sykt hvor mye XP man fikk av det.

Sier seg selv når en kan lvl fra 1-80 kun på crafting :)

Lenke til kommentar

Ekstremt mye XP man får av Cooking Skill. kjøpte 30 stk av to ingridienser eg trengte, Trengte en av hver for å lage en så ble 30 stk, fikk faktisk en halv lvl på det. Fra lvl 29 til 30. Ganske sykt hvor mye XP man fikk av det.

Sier seg selv når en kan lvl fra 1-80 kun på crafting :)

 

Vet faktisk ikke om det er bra eller dårlig :p

 

Skulle virkelig ha fått opp trading post nå, har mange ting i gear som burde vært mye bedre, går forsatt rundt med gear som er lvl 20. Var heldig å fikk meg en ny bue når eg fant alt i snowden drifts. Hadde før det en bue på lvl 16. Fikk en ny på lvl 26. Så det gjorde godt!

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Dersom han ikke har fått kjøpt spillet, har han ikke noe konto enda.

Men det er flere som har rapportert om dette problemet Gorzun, prøv å bytt mellom browsere.

 

Endelig en som svarte meg og som skjønte problemet mitt. Har jo ikke konto FØR jeg får kjøpt spillet...

 

Virker ikke som en tilfeldighet at ingen EU land er med på den lista på https://buy.guildwar...digital-edition

 

Virker heller ikke som no browserbug spør du meg...

Altså, jeg kjøpte spillet i går ettermiddag, Norway sto på listen. Ingen problem.

Sikker på at du bor i et EU-land og har IP lokalisert i landet du bor?... Og ingen proxy/VPN mellom.

Endret av eak2k_InnleggNO
Lenke til kommentar

Dersom han ikke har fått kjøpt spillet, har han ikke noe konto enda.

Men det er flere som har rapportert om dette problemet Gorzun, prøv å bytt mellom browsere.

 

Endelig en som svarte meg og som skjønte problemet mitt. Har jo ikke konto FØR jeg får kjøpt spillet...

 

Virker ikke som en tilfeldighet at ingen EU land er med på den lista på https://buy.guildwar...digital-edition

 

Virker heller ikke som no browserbug spør du meg...

Altså, jeg kjøpte spillet i går ettermiddag, Norway sto på listen. Ingen problem.

Sikker på at du bor i et EU-land og har IP lokalisert i landet du bor?... Og ingen proxy/VPN mellom.

 

Lurespørsmål;) ?

 

Bor i Oslo:) EU? Tja, men vi bestemmer ingenting av det som vedtas og har ikke euro :p

 

Får prøve mobilen min jeg. Tusen takk for alle svar ^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen innstillinger du ikke har på det høyeste?

 

Jaja, da blir det vel ny CPU og litt annet på meg om et par uker.

670 og i5 750 får ikke spillet over 60 FPS før alle innstillinger er satt kraftig ned, 40-50 når ting er på medium, og 20-35~ med alt på maks.

 

Ja, jeg har alt på det høyeste og har nesten alltid 60 FPS (Vsync + Triple buffering). Minus når folk samler seg for world boss, da kan den falle til rundt 50 FPS.

 

Det er nok CPUen din som er bottlenecken. Spillet er veldig CPU intensivt.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

 

Sjekket den linken din. Eg sitte på Core I5 2500k, 2 stk geforce gtx 560 ti 16 gb ram, slet veldig i starten når eg begynte å spille, men det endret seg veldig med den siste updaten på nvidia.com. Den er iallefall verd å laste ned for min del, alt på fullt med Vsync av, Er noen spiller man nesten må ha Vsync på men dette spillet funker greit uten også.

Lenke til kommentar

 

Den testen er ikke representativ i forhold til ytelsen som spillere 'faktisk' får. Dersom en søker på nettet så er det enkelt å finne mange med Intel's extreme edition av i7 south bridge, high end i5 prosessorer med GTX 680 (med eller uten SLI), GTX 690 og lignende som får forferdelig dårlig FPS.

 

Kanskje jeg bare er veldig heldig med den ytelsen jeg får, eller kanskje problemet til andre er relatert til brukerfeil. Det er vanskelig å konstatere nøyaktig hvor feilen ligger, er det driverne eller er det spillet?

 

Med det oppsettet jeg har og alle innstillingene på maks så er FPSen nesten alltid konstant 60 med Vsync + Triple buffering, synker til rundt 50 FPS når mange spillere samler seg for world boss.

 

Maks CPU bruk er cirka rundt 60%

Maks GPU bruk er cirka rundt 80%

 

Til tross for at jeg får bra FPS så utnytter ikke spillet verken CPUen eller GPUen fult ut, selv når FPSen synker til rundt 50 ved world bosser.

 

* Med tanke på dette så syntes jeg det er merkelig at mange andre med bedre oppsett enn meg (GTX 670, 680, osv) får ekstremt MYE lavere FPS, det er helt klart noe som er galt for mange, men ikke for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...