Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg valgte en server tilfeldig. Er det en server som er mer skandinaver på? Hva med uoffisiell RP-server? Eller en som er mest mulig engelsk i chatten? Blir litt frustrert av all fransken...

Piken Square er unofficial RP server. Da den er medium pop så er det ikke så mye problemer med random overflow servere, så der går chatten 99% på engelsk.

Lenke til kommentar

Vet dere om det er mulig å få gjort den pila du har over target større? Jeg bruker Tab til å skifte mellom targets men om det er mange (som det som regel er) så ser jeg ikke så godt hvem jeg faktisk har markert.

 

Kjipt å stå å vifte i lufta omtrent i litt massive kamper, enten det er PvE eller PvP.. :D

Lenke til kommentar

Dette spillet er stort, mye å sette seg inn i.

Vet ikke helt om jeg liker skills basert på våpen biten enda, men er vel en vanesak?

 

Noen her som spiller necro? Hva er egentlig vitsen med deathshroud? Føler sjeldent jeg har bruk for det...

Spiller Necro, prøver litt forskjellige våpenkombinisasjoner, men når jeg endelig fikk tak i en staff var jeg solgt, veldig moro med marks.

Se på deathshroud som en ekstra HP-bar, når du faretruende lite vanlig HP igjen, gå inn i Deathshroud så har du plutselig HP igjen til å avslutte fienden eller til å komme deg unna.

 

Vist du skal hoppe ned en plass så er Death shroud en fin ting. Også veldig fint i pvp. Har et par necro filmer på youtube hvor jeg bruker DS flittig. Se youtube / preeebs

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker den bugga karma weaponsmith vendoren i norn byen, lvl 60 våpen går for bare 21 karma og kombinert med forgen i lions arch så hint hint hehe

 

Det må vel være en server spesifikk bug? For kan ikke se noe karma våpen til 21 her i Hoelbrak gitt.

 

Edit: Bare tulla, sjekka feil vendor, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Annen ting jeg lurer på. Mystic Forge. I PvP sonen så krever forget der spesifikke ingredienser du må prøve å finne selv.

 

I Lions Arch derimot (PvE) så kan du slenge inn 4 sverd og få et random tilbake. Hvorfor funker de forskjellig ? Det er så mye med spillet her som bare forvirrer ræva av meg.

Lenke til kommentar

Husker når æ fikk prøve betaen og valgte en norn thief. Startet en chain quest/event alene og måtte følge en kar, litt siden kom det en kar til og vi begynnte å sloss med npc'er så kom det pluteslig flere og mer slossing. Til slutt var det en boss på slutten av eventen og da sku man jo tro at alle på noen mils avstand hadde samlet seg for å knerte djevelen. Den følelsen av å starte noe egenhendig og ende opp med en armè av folk for en boss var herlig og nærmest egenhendig grunnen til kjøp av GW2.

 

Men nu lurer æ på om det er noen som har tips til ting æ kan gjøre i GW2?

Begynner å bli mektig lei av å gå rundt slakte 1-2 fiender av gangen, samle ting og håpe at en event skal dukke opp... Hjertene etter de 40 første begynner å bli meeektig kjedelig, crafting tar jo evigheter og de byttet ut copper nodes med iron nodes lenge før æ fikk nok til å levle opp weaponmaking så nå må æ gå tilbake til start for å farme copper. Samt irriterer meg at jeg skaler ned til mobsa i det området. Føler at når æ har reddet hele området fra gud vet ka og slaktet alle mobsa der på rullebånd for 2-3 soner siden burde æ kunne flicke en tannpirker å momentant drepe de...

 

PVP er ikke noe særlig for meg, WvW virker jo kun for high end chars og samt begynner å bli kjedelig med 5 attacks per våpenkombinasjon. Føler bare GW 2 mangler en følelse av å komme seg videre samt det går alt for tregt. Trodde kanskje æ va klar for en ny runde herlig MMORPG med mange herlige opplevelser men nei. Så noen gulltips fra ekspertene eller stfuagtfo?

Lenke til kommentar

Ironmann, tror nok det er ganske få som føler at Gw2 står stille, det er tonnevis med WvW som absolutt ikke er for high end chars(og uansett er det ingen som er high end enda), tournaments med structured PvP 5v5 og vannvittig mye annet som jeg kan kalles fanboy for å si men ikke husker atm uansett.

Anyway, kjipt om du ikke liker det, jeg sitter og koser meg som en unge igjen.:>

Lenke til kommentar

GW2 er uten abonnement. Hvilken inntekt får utviklerne til å drive MMO'et? Vanligvis er det månedlig betaling.

Kan kjøpe ting in-game, valgfritt seff, mesteparten kan du få tak i uansett, men noen vil ha det 100% garantert der og da.

Andre ting er pets og stuff, uviktige ting i ett "krigs-spill", vet det høres rart ut å si men sånn ble det, det kan kjøpes med real cashmoney, eller du kan tjene gull i spillet og exchange det over til gems for så å kjøpe det du egentlig skulle kjøpt med real cash for spill-penger du tjente ved å høgge ned det treet.:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...