Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa litt med Fraps nå, 25fps lå jeg på med max setings...alt for dårlig altså. Håper det er noe som forbedrer seg, ikke hjalp det spesielt å skru på laveste heller. Det er sirrup uansett liksom...ikke noe vits å bruke noe tid på før det blir ordnet for min del ihvertfall. Dere får kose dere :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Testa litt med Fraps nå, 25fps lå jeg på med max setings...alt for dårlig altså. Håper det er noe som forbedrer seg, ikke hjalp det spesielt å skru på laveste heller. Det er sirrup uansett liksom...ikke noe vits å bruke noe tid på før det blir ordnet for min del ihvertfall. Dere får kose dere :p

Spillet kjører ikke optimalt i betaen, de har sagt at å optimalisere grafikkmotoren er noe av det siste som gjøres før release. Kan nok se for meg at det trykker på litt for andre siden jeg kjører rundt 25 fps og har ei ganske ok maskin :p

 

Edit: Som nevnt tidligere kan nok serverne påvirke framerate også, spørs nok litt på åssen spillet er programmert

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Til dere som tror det blir køer; Dette skal dem ha fiksa med overflow-systemet. Om servern er full blir du plassert på en overflow-server, hvor du får spille frem til det er plass til deg på servern. Når du så slipper inn skal det ta med seg all progress og items fra overflow-servern til din server.

 

Selv er jeg på Far Shiverpeaks som en del andre. Men nettverkslag ødela frem til disconnecten, så ser frem til å prøve mer ikveld/inatt/imorra.

Lenke til kommentar

hadde ikke noe sånt på, men jeg har slått den helt av :\ blir stuck på char select. lønner det seg å vente der? eller må man logge ut og inn om man blir stuck

 

Om du pleier å bli stuck der, så prøv å lag en ny...det var eneste måten jeg fikk til å komme inn i spillet igjen. Ikke hopp over introen som kommer når du har laget en ny...da klikker det igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...