Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikke forventet at man har lav fps uansett. Greit, det er beta, men at spillet skal støtte de mest populere/beste skjermkortene på dette stadiuet er en selvfølge, ihvertfall i alle betaer jeg har spilt. Er forhåpentligvis driverkluss

 

Spillet er CPU based, så det nytter ikke med nye grafikkortdrivere eller kjøpe nytt grafikkort...

Lenke til kommentar
Spillet er CPU based, så det nytter ikke med nye grafikkortdrivere eller kjøpe nytt grafikkort...

 

CPU-based? Nå overdriver du fælt. At det er veldig CPU intensivt kan nok stemme, men ikke i den grad du fremstiller det. Tror du virkelig at CPUen til disse folka er så stor flaskehals at de får 15-20ps med gtx590? Det tror ikke jeg nemlig..

 

"Unable to connect to login server. This could be caused by a internet routing issue." Jaha, den var ny. Er dette noe andre får?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Spillet er CPU based, så det nytter ikke med nye grafikkortdrivere eller kjøpe nytt grafikkort...

 

CPU-based? Nå overdriver du fælt. At det er veldig CPU intensivt kan nok stemme, men ikke i den grad du fremstiller det. Tror du virkelig at CPUen til disse folka er så stor flaskehals at de får 15-20ps med gtx590? Det tror ikke jeg nemlig..

 

"Unable to connect to login server. This could be caused by a internet routing issue." Jaha, den var ny. Er dette noe andre får?

 

Det han mener, er at spillet ikke er programmert for å bruke grafikkkortet i en særlig stor grad. Hoveddelen av spillet er programmert til å bruke CPU. De jobber med å flytte loaden over fra CPU til GPU, men det tar tid. Spiller er beta, og det er måneder (4-5-6 tenker jeg, basert på hva vi har tilgjenglig av content) unna launch.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det lagger er nettverk, ikke maskinvare...

 

Hvilke servere er gjengen på? Jeg logger meg på i dette øyeblikk og skal til å lage min char.

 

Ja lagg er en ting og noe en bare må regne med i beta, men jeg synes frameraten er rimelig dårlig. Er forhåpentligvis som nevnt at det er driver relatert, har en i7 cpu så om det er voldsomt cpu trengende så skal ikke det være et problem heller.

Lenke til kommentar
Spillet er CPU based, så det nytter ikke med nye grafikkortdrivere eller kjøpe nytt grafikkort...

 

CPU-based? Nå overdriver du fælt. At det er veldig CPU intensivt kan nok stemme, men ikke i den grad du fremstiller det. Tror du virkelig at CPUen til disse folka er så stor flaskehals at de får 15-20ps med gtx590? Det tror ikke jeg nemlig..

 

Det var et stort problem i Rift, husker jeg. Dualcore prosessorer klarte rett og slett ikke å følge med i svingene. Selv med ganske bra grafikkort så gikk det tregt på min maskin, mens på en kamerat's med quadcore og en del dårligere skjermkort gikk det helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Det han mener, er at spillet ikke er programmert for å bruke grafikkkortet i en særlig stor grad. Hoveddelen av spillet er programmert til å bruke CPU. De jobber med å flytte loaden over fra CPU til GPU, men det tar tid. Spiller er beta, og det er måneder (4-5-6 tenker jeg, basert på hva vi har tilgjenglig av content) unna launch.
Var jo det jeg sa, nemlig at det er CPU intensivt. Noen spill er mer cpu-intensive enn andre. Såvidt meg bekjent er GPUer gode på å parallellprosessere, mens CPUer gjør ting en av gangen( i en viss grad. Man har jo flere kjerner) Men vi får se. Har selv en i5 som kjører på 4Ghz så det BØR gå greit, men beta er beta. Ingen som krangler på det Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Logget inn nå. Velger Far Shiverpeak. serveren

 

Min konto er Baal.6208

 

 

Lagg og dårlig fps er vel 2 helt forskjellige ting...

Nei, det er det ikke. Nettverkslagg vil påvirke framerate, om latency er høy nok. Diablo 3 kjørte nydelig under den private betaen. Sist helg da den offentlige betaen kom, var spillet nesten uspillbart pga. lagg.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Kommer ikke inne, jeg fikk spillt litt, kom til den første grønne dalen for mennesker, så bare frøys hele spillet, lagga ut, jeg minsta kontakt med servern og ble sparka ut, og nå får jeg ikke kommet meg inn igjen, faktisk sist jeg prøvde å komme meg inn i spillet frøys hele fuckings pcen og jeg måtte restarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...