Gå til innhold

Hvorfor har vi ikke ett kjøp/salg underforum på akam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt merke til at det er flere som omgår denne "ikke noe kjøp/salg i forumet" regelen ved å "spørre" forumdeltagerne om "råd" om hva de synes man bør selge/ikke selge av utstyret sitt, og "råd" om hvilken pris som bør tas.

Helt greit for meg, bare så det er sagt wink.gif

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Fredmiranda.com har et genialt bruktmarked i så måte: http://www.fredmiranda.com/forum/board/10

Det der likte jeg ved første øyekast.

 

Med tanke på dagens aktivitet i bruktmarkedet her så er det i hvert fall sikkert at det ikke fungerer godt.

 

Dagens aktivitet i bruktmarkedet vitner i hvert fall om at det ikke fungerer så bra. Noe bør gjøres, men akkurat hva bør nok tenkes nøye gjennom og settes av ressurser til. Om et salgsforum er best er jeg usikker på, men en form for forumløsning bør i hvert fall inn i prisguiden (produkterfaringstråder).

Lenke til kommentar

Dagens aktivitet i bruktmarkedet vitner i hvert fall om at det ikke fungerer så bra. Noe bør gjøres, men akkurat hva bør nok tenkes nøye gjennom og settes av ressurser til. Om et salgsforum er best er jeg usikker på, men en form for forumløsning bør i hvert fall inn i prisguiden (produkterfaringstråder).

En egen forumgruppe for kjøp og salg tror jeg kan fungere veldig greit. De har det på et 4/3 forum jeg er på og det fungerer veldig greit.

 

Det funger slik at den som ønsker å kjøpe/selge poster en tråd som besriver hva og hvor mye. De som da ønsker å kjøpe/selge varen sender en PM til trådstarter og poster "PM sendt" i tråden. Som oftest oppdateres første post med den endelige prisen, slik at man da kan bruke trådene til historikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...