Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa litt 11.1 beta driver mot den offisielle 11.1 driveren på mitt 6970. I Black ops får den offisielle 10-15 mer FPS enn Beta (var ganske stor forskjell faktisk.) Ser og forbedringer i mange spill. Eneste down-siden er P100-150 mindre i 3Dmark11

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Ja det var den:)

 

Og hvorfor du begynner med den "bedre blabla enn fienden" er bare tull syns jeg.

 

Skal du ha det beste koste hva det koste vil så er det 2x580, betal et par tusen mindre og få tilnærmet ytelse med 2x6970.

 

Alt etter hvor mye man vil bruke, UANSETT så får man ytelse i bøtter og spann.

Er seriøst dritlei av den de grønne vs. røde, går det an og diskutere de 2 uten at man må dra inn "ja, men vi har bedre ditt" og "vi har bedre der "

 

Begge seriene er GODE kort..så enkelt.

 

 

EDIT: legger også til dette..dette var den FØRSTE sikkelige drivern til 6970, mange har 5xx-serien fått hittil ;)

 

Denne genrasjonen her betyr nada, alle her inne som har kjøpt topp kort fra nvidia eller amd klarer seg meget bra til den gen kommer...som er da vi får se sikkelig ytelsehopp.

 

2 Edit: Kommer i morra med noen ytelse tall fra Dead Space 2 med full oppløsning med alt på maks.

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det var den:)

 

Og hvorfor du begynner med den "bedre blabla enn fienden" er bare tull syns jeg.

 

Skal du ha det beste koste hva det koste vil så er det 2x580, betal et par tusen mindre og få tilnærmet ytelse med 2x6970.

 

Alt etter hvor mye man vil bruke, UANSETT så får man ytelse i bøtter og spann.

Er seriøst dritlei av den de grønne vs. røde, går det an og diskutere de 2 uten at man må dra inn "ja, men vi har bedre ditt" og "vi har bedre der "

 

Begge seriene er GODE kort..så enkelt.

 

 

EDIT: legger også til dette..dette var den FØRSTE sikkelige drivern til 6970, mange har 5xx-serien fått hittil ;)

 

Denne genrasjonen her betyr nada, alle her inne som har kjøpt topp kort fra nvidia eller amd klarer seg meget bra til den gen kommer...som er da vi får se sikkelig ytelsehopp.

 

2 Edit: Kommer i morra med noen ytelse tall fra Dead Space 2 med full oppløsning med alt på maks.

Evig sur du var i dag da soppen :p

 

 

 

 

 

Bare kødder litt vettu :D Men fortsatt veldig interresert i om 11.1 er konge liksom. Særlig i bc2. Bror skal kanskje kjøpe 6970 sedu

 

 

Lenke til kommentar

Så det i ettertid kompis..beklager :blush:

 

De gir MYE bedre fps i BO ihvertfall, nå lastet jeg ned den som har den nyeste CCC-utgaven.

 

Noen her kicket på det at catalyst-version var 10.11, det har ikke noe og si.

Det er de andre forskjellige komponentene i drivern som er viktig:)

 

Men jeg linket til en ny en over som har den nyeste CCC-panelet der man kan stille på tess. osv.

 

Skal sjekke hvordan den er.

 

DENNE er den jeg anbefaler: http://downloads.guru3d.com/AMD-Catalyst-11.1a-Hotfix--x32-x64-download-2668.html

 

Fikk 200 poeng mer i 11 med denne foreks.

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er også en 11.1a hotfix ute.

Dette er den samme filen som Amanita Muscaria linket til, Guru3D hoster ikke downloaden selv, den er heller ikke modifisert, de linker bare videre til ATI/AMD sin offisielle hotfix (.../ati.com/.../catalyst_11.1_hotfixes/amd_catalyst_11.1a_win7_jan26.exe).

 

Forstår jeg det rett hvis jeg sier at Catalyst 11.1 er WHQL-godkjent, og siden denne godkjenningen tar så lang tid velger de å release 11.1a samtidig som ikke er WHQL-godkjent, men som inneholder alle endringene / optimaliseringene som er blitt gjort i mellomtiden?

 

Tenker å teste 11.1a selv i dag :)

Lenke til kommentar

Forstår jeg det rett hvis jeg sier at Catalyst 11.1 er WHQL-godkjent, og siden denne godkjenningen tar så lang tid velger de å release 11.1a samtidig som ikke er WHQL-godkjent, men som inneholder alle endringene / optimaliseringene som er blitt gjort i mellomtiden?

Ja. Dvs alle endringer/optimaliseringer som er mer eller mindre ferdig og som AMD mener burde komme ut tidligere enn hva WHQL syklusen gir mulighet for.

 

Men hvor blir det av MLAA for 5xxx serien..

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned følgende oppdatering:

Catalyst Software Suite 91.6 MB 11.1 1/26/2011

 

Installerte det, og derifra så gikk ting nedover. :p

 

Når installasjonen nesten var ferdig fikk jeg bluescreen.

Stod et eller annet vedrørende: ati hdw76.sys

 

reboota, og plutselig hadde jeg ingen drivere som fungerte.

Prøvde å kjøre 10.12 på nytt, men fikk bare "failed" når jeg kjørte denne også.

 

Endte med system restore, så fungerer alt igjen.

 

Kan nevne at jeg kjører 2stk 6970 i crossfire, og kjørte 5760x1200 på 3 skjermer mens jeg installerte oppdateringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...