Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike kommentarer fremstår litt tullete nizzen, du følger nvidiots folkets fotspor til fulle.... Nå tror ikke jeg du ER en av disse, bare at du avogtil fremstår som en... Skadefrydkommentarer er nok ikke passende for 580 eiere i en ATI/AMD tråd, imho..

 

 

Du burde ha lagt til at han har fått ett 2695,- kort opp i et GTX580 til 4000,- sin ytelse..

 

 

Nå har jeg sett så svimlende mange faktaløse nvidiots uttalelser ikveld, at jeg nok kan fremstå som litt hårsår på ATI's vegne, så dere får ha meg litt unnskyldt... :innocent:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slike kommentarer fremstår litt tullete nizzen, du følger nvidiots folkets fotspor til fulle.... Nå tror ikke jeg du ER en av disse, bare at du avogtil fremstår som en... Skadefrydkommentarer er nok ikke passende for 580 eiere i en ATI/AMD tråd, imho..

 

 

Du burde ha lagt til at han har fått ett 2695,- kort opp i et GTX580 til 4000,- sin ytelse..

 

 

Nå har jeg sett så svimlende mange faktaløse nvidiots uttalelser ikveld, at jeg nok kan fremstå som litt hårsår på ATI's vegne, så dere får ha meg litt unnskyldt... :innocent:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hjleper så lite hvor bra han syns 580ene sine er når vi ligger rett under i multi-oppsett :whistle:

 

Og dette var første drivern, ikke super....men den hjalp litt.

580 har hatt noen hittil. Og ikke minst prisniåvet når det gjelder ytelse.

 

Edit: Jeg vet Nizzen ikke er fanboy..han har bare en syk sans for hva han syns er morsomt.

Hadde det vært omvendt så hadde han skrevet det i nvidia-tråden foreks. osv.

 

 

 

Ourasi: Du har jo ikke noe og unnskylde deg for :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Rapporterer kjapt om en unlocking-suksess. Vertex 3D HD6950 2GB -> HD6970 2GB. Brukte Sapphire sin referanse-BIOS. Kjører stabilt på 880/1375 :thumbup:

 

Skal se hvor høyt jeg får klokket kortet, men det er litt for varmt på rommet samt storm ute så jeg kan liksom ikke ha opp ruta heller :(

Lenke til kommentar

Jeg er spent om du får skade etter en uke eller 2 eller er en av de heldige :thumbup:

 

Lykke til og hold oss gjerne oppdatert :yes:

 

Har ikke så mye å si om det blir skadd, fikser kjapt et nytt kort ;)

ser du sånn på det kan du jo "fikse" meg ett til :roll:

 

Hvis du har kjøpt det der jeg jobber så? :roll:

Lenke til kommentar

Tok noen runder BC2 i går kveld, settings var 1920x1200 alt på max, forutenom effects og shadows.. På stock klokk gikk alt greit men da jeg satte klokk til 930/1425 låste det seg og jeg måtte ctrl/alt/del ut til desktop. Funderte en stund på hva dette kunne være :hmm: Fant ut at jeg skulle sjekke temp på kort rett etter "utkast" fra spill.. temp var da 67 grader..

Satte vifte manuelt til 50% og startet spillet igjen med samme klokk og da gikk alt glimmrende, kunne spille timevis uten at noe galt skjedde.. forutenom litt støy fra vifta da :roll:

 

Er det flere som har dette problemet? Hva er galt? skal det virkelig være nødvendig å stille vifta manuelt for å unngå crash? :ermm:

 

.. legger til at avg fps var 58-66 avhengig av map :)

 

edit: vet at ved bench bør man stille vifte manuelt men under spilling?? :mad:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

67C var det høyeste? Du kan logge temps med f.eks MSI AB eller CPU-Z

 

Noen som får AA i Dead Space 2 til å fungere? Da tenker jeg på å tvinge ett type filter gjennom kontroll panel og ikke det innebygde deferred render greiene, for det suger ganske mye, og ser ikke ut til å ha noe effekt uansett.

Har du prøvd MLAA (morphological filtering)?

 

Jepp, men det så ikke ut til å fungere først, men etter at jeg økte på litt så ser det ut til å hjelpe ganske mye. Men selv med 24x AA så er det flere steder det tydelig er jagged edges. Virker som Dead Space motoren er litt allergisk mot AA :hmm:

Lenke til kommentar

Tok noen runder BC2 i går kveld, settings var 1920x1200 alt på max, forutenom effects og shadows.. På stock klokk gikk alt greit men da jeg satte klokk til 930/1425 låste det seg og jeg måtte ctrl/alt/del ut til desktop. Funderte en stund på hva dette kunne være :hmm: Fant ut at jeg skulle sjekke temp på kort rett etter "utkast" fra spill.. temp var da 67 grader..

Satte vifte manuelt til 50% og startet spillet igjen med samme klokk og da gikk alt glimmrende, kunne spille timevis uten at noe galt skjedde.. forutenom litt støy fra vifta da :roll:

 

Er det flere som har dette problemet? Hva er galt? skal det virkelig være nødvendig å stille vifta manuelt for å unngå crash? :ermm:

 

.. legger til at avg fps var 58-66 avhengig av map :)

 

edit: vet at ved bench bør man stille vifte manuelt men under spilling?? :mad:

 

Skulle ikke vere nødvendig med 50%, selv kjører jeg på 40% 1.150v 910/1450 og max tempen i bc2 er da ca 70 mer eller mindre.

Lenke til kommentar

Det var 67 grader og synkende, så den har vært endel høyere..

 

Satt vifta på 50% bare for å sjekke om det var temp som var problemet ;) Spørsmålet var om auto fan funksjonen er så fuc..d up at den ikke virker til spilling engang :shrug:

 

Har ikke sjekket max klokk i BC2 enda. Kommer helt sikkert høyere, er bare irriterende at man ikke kan bruke auto :realmad:

 

edit: skal logge temp i dag.

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Sliter med Bad Company jeg også.

 

Blir kastet ut hele tiden. Tempen ligger på 60-70 grader.

Noen ganger booter maskinen bare, ellers så låser alt jeg og lyden henger seg opp.

 

Virker mer stabilt til meg også når jeg stiller vifta manuelt på 50% eller mer.

 

Prøvde å disable et kort igår. (Har 2stk 6970 i crossfire)

Uten at dette hjalp nevneverdig, bortsett fra at temperaturen på det ENE kortet ble langt høyere under spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...