Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Det er kjedeligere, men også litt deilig å slippe å sjekke daily og flash.. :p (Særlig nå som jeg egentlig prøver å ikke kjøpe noe.) Jeg får heller ikke opp ønskelista. Jeg nevnte FarCry 3 og Shovel Knight som mulige kjøp for meg. Det ene har ingen rabatt (?) og det andre har 33%.. Hos meg står det at bare 149 titler er på tilbud, så alt er vel ikke på plass ennå.

 

Defense Grid 2 til 25kr frista kanskje litt..

 

Jeg fikk opp min etterhvert, dessverre må jeg nesten si, siden den er ca 1200 titler lang og ser ut til å inneholde en forskrekkelig mengde rabatter av typen 75-90%

 

 

:wow: Såpass. Min er på behagelige 15 titler, men den var oppe på 30 for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min ønskeliste er veldig dynamisk og lever i øyeblikket. For tiden er den på ~20 spill, men spillene på listen byttes ut litt etterhvert avhengig av om jeg har kjøpt dem eller rett og slett ikke er interessert i dem lenger.

 

For min del var det mange fristelser på salgets første dag, men jeg føler at jeg klarte å holde meg i skinnet. Det ble kjøp av Pillars of Eternity som var mitt soleklare førsteønske, i tillegg til at jeg kjøpte Rogue Leagcy siden det får jevnt over bra kritikk over alt (og var satt ned 85%) og Grim Fandango Remastered. Sistnevnte kjøper jeg kun av nostalgiske grunner, men jeg gleder meg til å spille Grim Fandango igjen iløpet av jula.

 

Andre spill jeg har lyst på men avventer er Ori and the Blind Forest (for lav rabatt (40%), Homeworld Remastered Collection (har lyst på det, men vet ikke om jeg har SÅÅÅ lyst på det), Cities Skylines (fordi jeg føler at jeg har spilt for lite Sim City, og er redd for at det samme skjer med dette)...

 

Jeg har plutselig fått lyst på Rocket League også, men der avventer jeg også høyere rabatt - og om det ikke blir det så blir det ikke kjøp, enkelt og greit =)

Lenke til kommentar

Ja, riktig, riktig... Ingen dailies, det hadde jeg oversett. Tenkte at det bare var flashdeals som var borte jeg. Ja, det sugde jo balle.

 

Tenkte i utgangspunktet at "Today's highlighted deals" skulle endres hver dag, men selv om spillene som annonseres på forsiden er annerledes er rabatten det samme. UGH! Jeg har aldri sagt det før, men årets salg er virkelig mye kjipere enn tidligere salg med "Community deals" og "Flash deals".

 

Da kan jeg bare kjøpe de spillene jeg føler er verdt det nå, og drite i resten av salget...

Endret av nagilooh
Lenke til kommentar

Det er et resultat av refunds som ble innført for noen måneder siden. Om folk hadde kjøpt spillet under salget men ikke på flash/daily, ville de bare ha brukt refund og kjøpt under flash/daily istedet uansett. Dermed er det mye lettere å bare ha det den samme tilbudsprisen under hele salget. Det er ikke noe poeng med flash/daily når refund finnes i den formen det gjør.

Lenke til kommentar

Ja, riktig, riktig... Ingen dailies, det hadde jeg oversett. Tenkte at det bare var flashdeals som var borte jeg. Ja, det sugde jo balle.

 

Tenkte i utgangspunktet at "Today's highlighted deals" skulle endres hver dag, men selv om spillene som annonseres på forsiden er annerledes er rabatten det samme. UGH! Jeg har aldri sagt det før, men årets salg er virkelig mye kjipere enn tidligere salg med "Community deals" og "Flash deals".

 

Da kan jeg bare kjøpe de spillene jeg føler er verdt det nå, og drite i resten av salget...

 

Ja, kjempekjipt å kunne kjøpe ting på salg med en gang i ro og mak istedet for å måtte følge med steam døgnet rundt, og steam går ned rundt kl 19 hver eneste dag....

 

 

Noen som har prøvd displayfusion? Ser det er på tilbud.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja, riktig, riktig... Ingen dailies, det hadde jeg oversett. Tenkte at det bare var flashdeals som var borte jeg. Ja, det sugde jo balle.

 

Tenkte i utgangspunktet at "Today's highlighted deals" skulle endres hver dag, men selv om spillene som annonseres på forsiden er annerledes er rabatten det samme. UGH! Jeg har aldri sagt det før, men årets salg er virkelig mye kjipere enn tidligere salg med "Community deals" og "Flash deals".

 

Da kan jeg bare kjøpe de spillene jeg føler er verdt det nå, og drite i resten av salget...

Ja, kjempekjipt å kunne kjøpe ting på salg med en gang i ro og mak istedet for å måtte følge med steam døgnet rundt, og steam går ned rundt kl 19 hver eneste dag....

 

 

Noen som har prøvd displayfusion? Ser det er på tilbud.

 

AtW

Jepp. Tar hele moroa vekk.

Lenke til kommentar

 

Ja, riktig, riktig... Ingen dailies, det hadde jeg oversett. Tenkte at det bare var flashdeals som var borte jeg. Ja, det sugde jo balle.

 

Tenkte i utgangspunktet at "Today's highlighted deals" skulle endres hver dag, men selv om spillene som annonseres på forsiden er annerledes er rabatten det samme. UGH! Jeg har aldri sagt det før, men årets salg er virkelig mye kjipere enn tidligere salg med "Community deals" og "Flash deals".

 

Da kan jeg bare kjøpe de spillene jeg føler er verdt det nå, og drite i resten av salget...

 

Ja, kjempekjipt å kunne kjøpe ting på salg med en gang i ro og mak istedet for å måtte følge med steam døgnet rundt, og steam går ned rundt kl 19 hver eneste dag....

 

 

Noen som har prøvd displayfusion? Ser det er på tilbud.

 

AtW

 

 

Jeg bruker DisplayFusion. Det er veldig nyttig når man har flere skjermer, men det finnes en del gratis alternativer som er nesten like bra. 

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på kontodetaljer, så får jeg opp en anna konto enn min egen! Har også prøvd å logge inn via nettleseren (Firefox), men får ikke engang bytta språk der.

 

EDIT:

 

http://attackofthefanboy.com/news/logging-into-steam-causes-you-to-see-other-peoples-accounts/

http://www.theverge.com/2015/12/25/10665814/valve-steam-holiday-sale-security-problems

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...