Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

49 timer igjen til årets salg braker løs. Hva skal dere kjøpe dere?

 

Jeg er ikke helt sikker, men Pillars of Eternity står høyt på listen min. Andre spill jeg lurer på er Axiom Verge, Ori and the Blind Forest, Homeworld Remastered, Life is Strange episode 2-5 og Undertale.

 

Jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe med mindre enn 66% avslag. Har uansett en grusomt lang backlog, så jeg lider ingen nød.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

49 timer igjen til årets salg braker løs. Hva skal dere kjøpe dere?

 

Jeg er ikke helt sikker, men Pillars of Eternity står høyt på listen min. Andre spill jeg lurer på er Axiom Verge, Ori and the Blind Forest, Homeworld Remastered, Life is Strange episode 2-5 og Undertale.

 

Jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe med mindre enn 66% avslag. Har uansett en grusomt lang backlog, så jeg lider ingen nød.

 

Tja, for meg hadde det vært greit med en god rabbatt på F4 og ikke minst DLC til pillars , Beyond earth og utvidelsen til en fin pris hadde også vært kjekt...

Lenke til kommentar

Det er kjedeligere, men også litt deilig å slippe å sjekke daily og flash.. :p (Særlig nå som jeg egentlig prøver å ikke kjøpe noe.) Jeg får heller ikke opp ønskelista. Jeg nevnte FarCry 3 og Shovel Knight som mulige kjøp for meg. Det ene har ingen rabatt (?) og det andre har 33%.. Hos meg står det at bare 149 titler er på tilbud, så alt er vel ikke på plass ennå.

 

Defense Grid 2 til 25kr frista kanskje litt..

 

Lenke til kommentar

Det er kjedeligere, men også litt deilig å slippe å sjekke daily og flash.. :p (Særlig nå som jeg egentlig prøver å ikke kjøpe noe.) Jeg får heller ikke opp ønskelista. Jeg nevnte FarCry 3 og Shovel Knight som mulige kjøp for meg. Det ene har ingen rabatt (?) og det andre har 33%.. Hos meg står det at bare 149 titler er på tilbud, så alt er vel ikke på plass ennå.

 

Defense Grid 2 til 25kr frista kanskje litt..

 

Jeg fikk opp min etterhvert, dessverre må jeg nesten si, siden den er ca 1200 titler lang og ser ut til å inneholde en forskrekkelig mengde rabatter av typen 75-90%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...