Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Jeg håper at det er det som kommer da jeg oppdaget at Lamborghini Mira er bulkbar og det er fort gjort å ta lykteglassene også. :blush:

Så da er det bare å vente på neste oppdatering, og se om dette virkelig kommer på flere biler.

 

Trodde jeg var ivirg, men ser at det er mange som er betydelig ivrigerer enn meg jeg bare er 27% ferdig Lv 17.

Endret av Bjørn Ove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke biler bruker dere?

 

Kjøpte meg en mclaren mp4-12c så fort jeg fikk muligheten og må si at den er fantastisk å kjøre. Kjøpte seinere en r8 og tuna den fullt opp, snakk om å kaste cash ut av vinduet.

Kjøpte den samme, og tuna for 250'... Helt fantastisk bil, opp mot 900 hp og under 1200 kg! Fikk lurt den inn i "lettvektracet" på A-spec, husker ikke om det var amateur, men det var i hvert fall rått parti :D

Lenke til kommentar

Jeg håper at det er det som kommer da jeg oppdaget at Lamborghini Mira er bulkbar og det er fort gjort å ta lykteglassene også. :blush:

Så da er det bare å vente på neste oppdatering, og se om dette virkelig kommer på flere biler.

 

Trodde jeg var ivirg, men ser at det er mange som er betydelig ivrigerer enn meg jeg bare er 27% ferdig Lv 17.

Fungerer ikke skade modellen slik at man gradvis vil se mer og mer skade på bilene etterhvert som man går opp i level? Har lest at det først er når man er på 40 man virkelig vil erfare skader på bilen.

 

EDIT: Fant et lite klipp.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278075

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

<rant>

 

Nå er jeg dritt lei hele bughelvete.

Har prøvd i dagesvis med å få Eiger Nordwand banen til å funke i European Hot Hatch Championship(Amateur), installert flerfoldige ganger for å se om det gjorde forskjell - men dengang ei.

Så tenkte jeg kunne la det ligge inntil videre og kanskje fokusere på en del andre baner, bare for å finne ut at Autodromo Nazionale Monza ikke funker heller, i Muscle Car(Amateur). Det henger på loading screenen på begge banene, og jeg må skru av playstation og på igjen - med den konsekvens at siste endringer(som ikke er lagret) forsvinner. Frustrerende greier, kanskje de ikke skulle stresset så jævli med å få spillet ut??

 

</rant>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Godt å høre at det ikke er helsvart for alle :)

 

Funnet ut at Autodromo Nazionale Monza ikke fungerer på IC lisensen heller. Sletter alt og prøver igjen. Femte gang (!). Min PS3 slim 250 GB har ikke vært veldig vanskelig å ha med å gjøre før i FIFA 10 eller Battlefield BC2 eller Mafia II, men det betyr jo ikke at den er som den skal.

Lenke til kommentar

Til dere som har ratt: er det enklere å kjøre med ratt? Selvsagt blir kjøreopplevelsen bedre, men kjører man rett og slett bedre med ratt, eller er det bare en tilvenningssak å bruke vanlig håndkontroll?

Hadde nach her på fredag, og 2 av de som var her hadde kjørt GT5 hele uken.. Selvfølgelig skulle de prøve å fyllekjøre litt med ratt og pedaler, og begge 2 kjørte bedre enn det de hadde gjort før.. Selv merker jeg at det å holde lengre svinger er mye lettere, og å kunne kontrollere gass og brems er lettere.

Lenke til kommentar

Til dere som har ratt: er det enklere å kjøre med ratt? Selvsagt blir kjøreopplevelsen bedre, men kjører man rett og slett bedre med ratt, eller er det bare en tilvenningssak å bruke vanlig håndkontroll?

 

Etter en del øvelse kjører jeg nå bedre/fortere med ratt+pedaler enn håndkontroll, men ikke tro at bare fordi du har kjørt bil i 20 år, at du med en gang vil kunne køre bedre med ratt i et spill fremfor håndkontroll - det var i all fall ikke tilfeldet for meg.

 

Derutover, så har jeg lest at de virkelig gode spillere bruker vanlig håndkontroll og er man dyktig er det antakelig det beste da det er mye fortere å endre retning ved en liten bevegelse av tommelen enn å svinge et ratt 300+ grader - det sier jo seg selv.

 

Selve spillopplevelsen syns jeg dog er klart bedre med ratt, pedaler og racing-stol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...