Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noken som er kommen til Extreme i B Spec eller?

Er stilig når man må passe på å kalle bilen inn til PIT for å skifte dekk og fører, og kanskje fylle bensin!

 

Karene mine blir fort slitne...

 

Lurer på om det er fordel og skifte ofte, for dei er jo ikkje heilt topp opplada ved 2. pit skifte (da første fører kjem tilbake)

 

Kva Pit Stratergy har dere på?

Lenke til kommentar

Du må ha gull på den første top gear challangen, den med samba bussene

KØDDER DU??! får den ikke til! har aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for lite tolmodighet for og kjøre med di derre søppelbilene åsså hvis jeg er 1mm utfor løypa så blir jeg diska. den møkka dær har gjort sånn at jeg har sluppet ut noen gode nord norske gloser ;-)

 

Der var dråpen.. For et idiotisk spill.

 

Det er nesten så jeg ikke har lyst til å spille mer. Selve kjøringa er helt konge, men alt det andre ser ut til å være lagd av Satan selv.

Lenke til kommentar

Er det ingen måte å slå av tracktion control permanent? Irriterende å måtte slå den av manuelt før hvert eneste løp.

 

Vel min traction control er av så lenge jeg ikke bytter bil, men special events og lisens testene der blir den skrudd på mellom hvert løp har jeg lagt merke til. Og er foreløpig ikke mulig å slå den av slik at den forblir av, sikkert en bug, da resten av driver settings forblir det du setter dem til.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Du må ha gull på den første top gear challangen, den med samba bussene

KØDDER DU??! får den ikke til! har aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for lite tolmodighet for og kjøre med di derre søppelbilene åsså hvis jeg er 1mm utfor løypa så blir jeg diska. den møkka dær har gjort sånn at jeg har sluppet ut noen gode nord norske gloser ;-)

 

Sambabilene gikk ganske greit. Du må bare være villig til å kjøre litt stygt. Sen nedbremsing og sniking i svinger, så ender du fort opp på 1. plass.

 

Fikk forresten bugatti veyron idag. Dæven den er rå etter oppgradering. 0-100 1.8sek 0-200 4.8sek 0-300 11sek

300-0 8 sek.. Og hvilken lyd!!! (Men den er jo helt ubrukelig når det kommer en sving :p)

 

Favorittbil hittil må allikevel bli Nissan Gran Turismo GT-R PaceCar (R34). for en kjøremaskin!

Lenke til kommentar

Er det ingen måte å slå av tracktion control permanent? Irriterende å måtte slå den av manuelt før hvert eneste løp.

 

Vel min traction control er av så lenge jeg ikke bytter bil, men special events og lisens testene der blir den skrudd på mellom hvert løp har jeg lagt merke til. Og er foreløpig ikke mulig å slå den av slik at den forblir av, sikkert en bug, da resten av driver settings forblir det du setter dem til.

En annen ting som irriterer meg er at uansett om du har slått av traction control, så slår den seg på uansett om du er ute på gresset.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp i spillet.

Er på rank 22 har 1,5mill på konto og trener ny bil da de gamle jeg har ikke duger i "extreme series".

kun tatt den første mesterskapet der + at jeg mangler "historic/Gallardo/All stars i " expert"

Egentlig så har jeg lyst å bruke pengene på egne favoritt biler men må tenke hvilke som får meg videre.......

Noen forslag?????????

Lenke til kommentar

Trenger hjelp i spillet.

Er på rank 22 har 1,5mill på konto og trener ny bil da de gamle jeg har ikke duger i "extreme series".

kun tatt den første mesterskapet der + at jeg mangler "historic/Gallardo/All stars i " expert"

Egentlig så har jeg lyst å bruke pengene på egne favoritt biler men må tenke hvilke som får meg videre.......

Noen forslag?????????

 

Ikke egentlig. Er på level 21 jeg, og lurer på hvilken bil/hvilke biler du brukte i historic og gt all stars i professional series?

Lenke til kommentar

Er det ingen måte å slå av tracktion control permanent? Irriterende å måtte slå den av manuelt før hvert eneste løp.

Har merket det samme. Kommer du på gress, sand, whatever, er det plutselig umulig å frese bakhjula på full gass.

 

Og hva er det med revers? Hvorfor går ikke det an å gire ned i revers? Når jeg snurrer rattet som en gal for å rette opp igjen en sladd, og ender opp slik at jeg må rygge, har jeg rattet ofte opp ned og att fram, og bruker uendelig lang tid på å finne ryggeknappen (siden jeg må se ned på rattet for å finne den nå som rattet er opp ned). Hvorfor ikke bare gire ned fra førstegir?

 

Uffameg, holder meg unna den gitt. Sjeldent opplevd spill med dårligere musikk.

Hørte du på den Spotify playlista eller? Han har fjerna all den håpløse heismusikken, og kun lagt ut den bra musikken (med noen unntak). Er jo veldig lett å skru av heismusikken i spillet også. Var vel det første jeg gjorde da jeg fikk det (etter å ha testa førstebilen såklart).

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Har lyst og kjøpe Logitech Driving Force™ GT rattet jeg... Men er jo umulig og oppdrive her til lands :(

 

Dem har det på Lefdal på Sandnes (v/kvadrat) new_woot.gif

 

Blir ett dyrt ratt med tur/retur fra Haugesund :p heh :) får ta en runde her og sjekke butikkene tenker jeg. Har bare sjekka ett par.

Lenke til kommentar

Har lyst og kjøpe Logitech Driving Force™ GT rattet jeg... Men er jo umulig og oppdrive her til lands :(

 

Dem har det på Lefdal på Sandnes (v/kvadrat) new_woot.gif

 

Blir ett dyrt ratt med tur/retur fra Haugesund :p heh :) får ta en runde her og sjekke butikkene tenker jeg. Har bare sjekka ett par.

 

Haha :p Ja, men må man så må man ^^ Og når'n er inne på det kan man jo bare kjøpe racing-stol, 50" 3D tv med en j@ heftig hjemmekino! dribble.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...