Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Selv vil jeg ha en 430 Scuderia. Den er nødt til å være helt hinsides når man får satt på dekk og trimma den litt.

 

Elsker den bilen :love:

 

Brukte rundt 500 000 på den bilen tilsammen.

Lenke til kommentar

Vurderer litt å kjøpe den 458en nå.. Verdt penga?

 

Syns den er veldig god, men følger med Racing:Hard, så de bør nok byttes ut. Eller så kom jeg på andre plass rett bak Ferrari Enzo på Ferrari Challenge med den helt standard, pga hadde 277 Cr etter jeg kjøpte den :p

 

Men foreløpig må den nok se seg slått av min max trimma Jaguar XJ13 Race car.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Trenger en bil som er så billig som mulig til å vinne Gran Turismo All Stars. Noen anbefalinger?

Refresh my memory - hvilken tier er det på?

 

Jeg tror en brukt nissan skyline med litt oppgraderinger skal klare det. litt oppgraderinger er da jokeren i setningen, fordi det godt kan være at du må toppa heile driten. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Huff ja, top gear challenge 2 er ei nøtt. Spesielt med håndkontroller. :S Jeg tror jeg brukte 10 eller 11 forsøk på å få ting til å stemme - har ikke rørt innstillingene. Lærte bilen å kjenne etter fire fem forsøk - også var resten av forsøkene stort sett pga biler som jeg kom borti, ble kommet borti av eller torpedert av. :)

Lenke til kommentar

Trenger en bil som er så billig som mulig til å vinne Gran Turismo All Stars. Noen anbefalinger?

Refresh my memory - hvilken tier er det på?

 

Jeg tror en brukt nissan skyline med litt oppgraderinger skal klare det. litt oppgraderinger er da jokeren i setningen, fordi det godt kan være at du må toppa heile driten. :)

Tror det var Expert. Bare superbiler med omtrent, den gamle, syke Toyotaen, Audi R10 etc.

 

Veyron var ikke bra nok, ihvertfall ikke med meg som sjåfør. Blir knust i svingene.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det er bare å gå i gang med Special events, så har du råd til en R8 før du klarer å si blåbærkakemedbringebærsyltetøysmakergodt...

Jeg hadde store ambisjoner om å få gull på alle intermediate NASCAR-tastene iløpet av relativt kort tid. Slik gikk det altså ikke til. Måtte gi meg når den ekstreme lysten til å kaste kontrollen i veggen kom.

 

Har dog klart sølv på inside driving, og så vidt bronse på outside driving.

 

Vinterrally er dog de absolutt enkleste imo. Klarte gull på intermediate med en NSX. :D

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...