Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa Bday glitchen nå, den funka, men faen så tungvindt. Tok 1985 og fikk en Lancia rally bil, vil prøve igjen. Tips til et bra årstall? :D

1969, er vel 2 av de 20 mill bilene som er fra 69. Men de går det vel ikke ann å selge så hvis poenget er å tjene benger er vel 44 et bra år. Da får du en bil som selger for 65k eller noe sånt.

 

Synes det i grunn er juks å bruke det trikset her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om ikke jeg skal jukse meg til den Audi Quattroen. Har leita etter den i bruktmarkedet nå siden launch, så det frister veldig. Den er også eneste bil fra 1982 i følge den lista som ble postet, så det er jo garantert at man får den.

Hvis jeg ikke finner den i bruktmarkedet i løpet av kvelden/natta blir det nok juksing.

Lenke til kommentar

Lurer på om ikke jeg skal jukse meg til den Audi Quattroen. Har leita etter den i bruktmarkedet nå siden launch, så det frister veldig. Den er også eneste bil fra 1982 i følge den lista som ble postet, så det er jo garantert at man får den.

Hvis jeg ikke finner den i bruktmarkedet i løpet av kvelden/natta blir det nok juksing.

blir det på meg og, men må man lage ny bruker?

Lenke til kommentar

Neineinei folkens, et ikke bra der her! Juksing er ikke bra, da blir det ikke gøy.. Tenk så herlig å plutselig en dag finne quattroen på bruktmarked, da er det godfølelse :)

 

Ja, akkurat. Trenger en R-bil også, men en slik er jeg godt i gang med å grinde til. Har kjørt Turbo-racet ca 20 ganger nå, og tror følelsen blir god når jeg endelig får råd.

Fant for øvrig Lotus Carlton for 10 minutter siden, så drømmegarasjen er en bil større og målet for dagen er dermed oppnådd, egentlig. Er uansett ikke viktig for meg å få tak i Quattroen tidlig, men når muligheten er der så.. ja. Det frister absolutt å utnytte dette, men som man sier, honningen smaker mye bedre når man har gått igjennom en sverm av bier ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...