Dagner Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Håper det, jeg har en kupong med Wolves-handicap og hyggelig odds.
VifteKopp Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Ikke overraskende. Wolves har spilt gode kamper mot Arsenal, Liverpool og United, og det var på tide med en velfortjent seier. 1
Dagner Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Jepp, og derfor var det enkelt å rettferdiggjør Wolves på kupongen i dag.
Jotun Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Var wolves virkelig gode mot Liverpool og Arsenal? Den Arsenal kampen eg såg var flaut at ikke Arsenal vant. Wolves var utrolig dårlige.
Dagner Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Jotun skrev (1 minutt siden): Var wolves virkelig gode mot Liverpool og Arsenal? Den Arsenal kampen eg såg var flaut at ikke Arsenal vant. Wolves var utrolig dårlige. Vet ikke hvilken kamp du såg, men i den jeg såg så vant Arsenal 2-1 til tross for at Wolves scora 3 mål og Arsenal ingen. Sett bort fra 2 selvmål så gjorde de det vanskelig for Arsenal. Endret 3. januar av Dagner
Jotun Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Ja det var jo en svært enkel måte p konkludere med hvem som spilte bra.... Wolves scora to selvmål så da dominerte de kampen 🥳
VifteKopp Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Dagner skrev (22 minutter siden): Jepp, og derfor var det enkelt å rettferdiggjør Wolves på kupongen i dag. Da har du mer is i magen enn meg, jeg feiget ut. Dette Wolves-laget fortjener ikke å bli PL-historiens dårligste. Mange jevne kamper mot gode lag, og nå får de endelig betalt. Endret 3. januar av VifteKopp
Dagner Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Jotun skrev (7 minutter siden): Ja det var jo en svært enkel måte p konkludere med hvem som spilte bra.... Wolves scora to selvmål så da dominerte de kampen 🥳 Om du ikke husker hvem som vant så husker du kanskje ikke helt hvordan kampen foregikk heller. Jeg var ikke imponert av det jeg såg fra Arsenal, og jeg ser så og si alt Arsenal spiller.
Dagner Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar VifteKopp skrev (3 minutter siden): Da har du mer is i magen enn meg, jeg feiget ut. Dette Wolves-laget fortjener ikke å bli PL-historiens dårligste. Mange jevne kamper mot gode lag, og nå får de endelig betalt. Hadde det ikke vært et West Ham i en dårlig periode de møtte så hadde jeg nok holdt meg langt unna.
Jotun Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Dagner skrev (1 time siden): Om du ikke husker hvem som vant så husker du kanskje ikke helt hvordan kampen foregikk heller. Jeg var ikke imponert av det jeg såg fra Arsenal, og jeg ser så og si alt Arsenal spiller. Helt sant. Husker det, men våknet etter 6 nattskift og svarte litt i ørska. Beklager. Kampen føltes ikke som en seier for han arsenal supporteren vi såg ilag med. For denne skulle de vunnet veldig lett så dårlig som wolves fremstod. Samme med første kampen mot united. Utrolig rævva lag. Men kanskje det snur og de topper tabellen om kort tid. Endret 3. januar av Jotun 1
jjkoggan Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Messi til Liverpool? According to Spanish outlet Fichajes, Messi is keen on completing a switch to Europe to train and compete at a higher level before the new MLS season begins next month. This year's World Cup is likely to be his last dance for Argentina, having previously won two Copa America titles and the 2022 World Cup. And Fichajes claims Liverpool is thinking about making an audacious loan swoop. The Reds are struggling to gain momentum in the Premier League, as they sit fourth in the standings and 14 points behind Arsenal in first. The two teams meet on Thursday.
Liquidkey Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar (endret) Betaler 800 kr i mnd for å se Arsenal gjennom Viaplay Total. Men det holder ikke. Nå må jeg ha Total PLUSS (849 kr) for å se FA-cup kampene. Er dette nytt? Jeg mener jeg alltid har kunnet sett FA-cup gjennom Total-abonnementet? For en vits. «Total Pluss» gir jo ikke mening en gang. Edit: Ser at det er TV2 som deler rettighetene med Viaplay. Da gir det jo mer mening. Da blander jeg sikkert med EFL Cup. Endret 11. januar av Liquidkey
oOF Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det er så dyrt på grunn av betalingsvilje til nordmenn. Dessverre. 1
Cappo Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar (endret) oOF skrev (2 timer siden): Det er så dyrt på grunn av betalingsvilje til nordmenn. Dessverre. I bunn og grunn så er det vel det det koker ned i. Men medvirkende faktorer er f.eks den totalt manglende viljen til Viaplay å separere Engelsk fotball fra resten av pakka og inn i en egen pakke. En pakke som ville vært mye rimeligere enn dagens. Vi snakker kanskje om så mye som halvparten av dagens pris. Endret 11. januar av Cappo
Patek Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Cappo skrev (13 timer siden): I bunn og grunn så er det vel det det koker ned i. Men medvirkende faktorer er f.eks den totalt manglende viljen til Viaplay å separere Engelsk fotball fra resten av pakka og inn i en egen pakke. En pakke som ville vært mye rimeligere enn dagens. Vi snakker kanskje om så mye som halvparten av dagens pris. Viaplay har en pakke med "vanlig" sport til 399 og en pakke med alt + PL til 799. Skulle de levert en pakke med kun PL hadde denne garantert kostet 699 og ikke 399, det er en grunn til at de ikke gjør dette. Men ja, jeg tipper de fint kunne minst doblet salget på PL pakker med en pris på 399, men slik klarer de ikke å tenke.
barezell Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Hvor går smertegrensa? Si man hadde fått en Pakke med PL, FA cup og liga cup. Hva hadde den vært verdt? 499?
skaftetryne32 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar barezell skrev (Akkurat nå): Hvor går smertegrensa? Si man hadde fått en Pakke med PL, FA cup og liga cup. Hva hadde den vært verdt? Europacupene også, da er det greit å betale 500 spenn, men det er fremdeles jævla dyrt, dette er en spesiell norsk pris for nordmenn med for mye penger.
Reg2000 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar On 1/11/2026 at 4:36 PM, oOF said: Det er så dyrt på grunn av betalingsvilje til nordmenn. Dessverre. Det er vel heller snakk om betalingsviljen til fotballfans. PL er en business laget for å tyne mest mulig penger ut av folk. Hvis fansen var interessert i noe annet burde man kanskje heller gå over til å se å feks tysk fotball da lagene der ikke er i nærheten så griske som PL lagene er, eller se fotball i de lavere divisjonene i england.
Cappo Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Vet du, jeg mister mer og mer respekt for Guardiola. Nå er han ute i mediene og syter og klager og sier at Haaland trenger en pause. Men hva faen? Det er DU Guardiola som velger å starte med Haaland mot Exeter i FA-Cupen. Den kampen kunne han helt fint stått over. De har såpass mange gode offensive spillere tilgjengelig at Haaland MÅ ikke starte om du ønsker å hvile han. Samtidig så var han ute i mediene før denne sesongen og klagde over at han ikke ønsket en stor tropp. Jeeez... Men de fleste antar at dette er den siste sesongen hans. At han tar en Klopp og slutter tidlig, fremfor å ta en farvel sesong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå