Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Dagner skrev (2 minutter siden):

Jepp. Akkurat som City bør straffes, men det er fortsatt helt stille. 
Jeg har null tiltro til regelverket før jeg ser utfallet av alle sakene mot City.

Selvsagt er det helt stille. City sin sak er langt mer komplisert, klubben har nektet å samarbeide og etterforskningen pågår fortsatt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VifteKopp skrev (8 minutter siden):

Selvsagt er det helt stille. City sin sak er langt mer komplisert, klubben har nektet å samarbeide og etterforskningen pågår fortsatt. 

Burde straffes bare for at de nekter å samarbeide. 

Full åpenhet fra lagene burde være en selvfølge for å få en rettferdig liga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dagner skrev (1 minutt siden):

Burde straffes bare for at de nekter å samarbeide. 

Full åpenhet fra lagene burde være en selvfølge for å få en rettferdig liga.

Enig. Dessverre tror jeg City har en armada av verdens beste advokater og kan trenere dette i lang, lang tid. 

Men det ville vært urettferdig for de andre lagene i bunnstriden om Forest og Everton ikke kunne bli straffet før City sin sak var avklart. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

https://www.premierleague.com/news/3962262

Sitat

At a Premier League Shareholders’ meeting today, clubs unanimously agreed to the introduction of Semi-Automated Offside Technology. 

The new system will be used for the first time in the Premier League next season, and it is anticipated the technology will be ready to be introduced after one of the autumn international breaks.

The technology will provide quicker and consistent placement of the virtual offside line, based on optical player tracking, and will produce high-quality broadcast graphics to ensure an enhanced in-stadium and broadcast experience for supporters. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som nevner at PSR skal erstattes med en luksusskatt etter at samtlige klubber stemte for?

Hvor korka går det an å bli? Å betale litt ekstra for å pumpe en klubb full av penger er det vel faen meg ingen av de steinrike som bryr seg om.

Eneste straffen som svir er sportslig straff som poengtrekk, osv.

Men det er flott at alle klubbene har stemt for dette for da kan FA/Premier League bare droppe saken mot City siden alle klubbene syns det er greit at en driver på sånn.

Så ja, da blir det som jeg alltid har sagt, null straff aka liten bot, for City for å jukset seg dit de er i dag. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som nevner at PSR skal erstattes med en luksusskatt etter at samtlige klubber stemte for?

Hvor korka går det an å bli? Å betale litt ekstra for å pumpe en klubb full av penger er det vel faen meg ingen av de steinrike som bryr seg om.

Eneste straffen som svir er sportslig straff som poengtrekk, osv.

Men det er flott at alle klubbene har stemt for dette for da kan FA/Premier League bare droppe saken mot City siden alle klubbene syns det er greit at en driver på sånn.

Så ja, da blir det som jeg alltid har sagt, null straff aka liten bot, for City for å jukset seg dit de er i dag. 

Hvor ser du det? I følge denne artikkelen står det dette:

"The Guardian understands that minor breaches of the new rules could result in financial penalties but points deductions will remain the chosen sanction for any serious breach."

I følge artikkelen er det ikke vedtatt noe som helst, men City vil uansett være berammet av de gamle reglene da evt. nye endringer ikke vil innføres før i 25-26 sesongen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...