Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (9 timer siden):

Stor utfordrer til gullet Chelsea i år. Mye bedre manager og spiss. Syk offensiv  midtbane pluss Kante. Ser bra ut.

Jeg er nok litt pessimistisk men føler at kanskje gull kan bli vanskelig i år.  Mye forsterkninger og gode spillere inn på de andre Topp-4 lagene. Tror kanskje at det kan bli litt mer jevnt i år - med mindre City får Kane...

Blir i hvert fall uhyre spennende å se om Lukaku fyrer på alle plugger - da vil jeg i så fall begynne å håpe på gullet, siden jeg synes vi kun manglet en klinisk målscorer forrige sesong. Jeg hadde troa på Werner, men han skuffet. 

Sier vel sitt når det er Jorginho som er toppscorer med 7 mål i PL, og mesteparten (om ikke alle?) var straffer. Heldigvis bidro resten av gjengen med sitt, men det var vondt å se hvor mange sjanser vi sløste. 

Hvis Lukaku (og forhåpentligvis Werner) kan gi oss 15-20 mål neste sesong så tror jeg vi kanskje kan være en favoritt. Men det føler jeg Chelsea-fans sier om spissene hvert år... Så jeg avventer forventningene inntil videre.

Satser på at gutta har fått vinnersmaken etter CL, og at det gir mersmak til flere trofeer! 
 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Aldri vært Lukaku's største fan, for å si det mildt.
Italiensk fotball ser jeg ikke, så håper virkelig at han utviklet spillet sitt så mye som folk sier at han har. 

Ellers så føler jeg at klubben ofte skuffer mest når forventningene / forhåpningene er som størst.
Og når optimismen ser sånn ut:

4c32svryy2h71.jpg

Da blir det vel en ny 10. plass 😂

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...