Jump to content
Latias

Ye Olde Premier League Pub

Recommended Posts

10 hours ago, Golf'ern said:

Solskjær har litt og lære der.

Tuchel laerte av Solskjaer! Solskjaer kan ha laert av egne feil.

Edited by QS4MO8J3
  • Like 1

Danielzu skrev (9 timer siden):

Stor utfordrer til gullet Chelsea i år. Mye bedre manager og spiss. Syk offensiv  midtbane pluss Kante. Ser bra ut.

Jeg er nok litt pessimistisk men føler at kanskje gull kan bli vanskelig i år.  Mye forsterkninger og gode spillere inn på de andre Topp-4 lagene. Tror kanskje at det kan bli litt mer jevnt i år - med mindre City får Kane...

Blir i hvert fall uhyre spennende å se om Lukaku fyrer på alle plugger - da vil jeg i så fall begynne å håpe på gullet, siden jeg synes vi kun manglet en klinisk målscorer forrige sesong. Jeg hadde troa på Werner, men han skuffet. 

Sier vel sitt når det er Jorginho som er toppscorer med 7 mål i PL, og mesteparten (om ikke alle?) var straffer. Heldigvis bidro resten av gjengen med sitt, men det var vondt å se hvor mange sjanser vi sløste. 

Hvis Lukaku (og forhåpentligvis Werner) kan gi oss 15-20 mål neste sesong så tror jeg vi kanskje kan være en favoritt. Men det føler jeg Chelsea-fans sier om spissene hvert år... Så jeg avventer forventningene inntil videre.

Satser på at gutta har fått vinnersmaken etter CL, og at det gir mersmak til flere trofeer! 

Guest Slettet+3165

Aldri vært Lukaku's største fan, for å si det mildt.
Italiensk fotball ser jeg ikke, så håper virkelig at han utviklet spillet sitt så mye som folk sier at han har. 

Ellers så føler jeg at klubben ofte skuffer mest når forventningene / forhåpningene er som størst.
Og når optimismen ser sånn ut:

4c32svryy2h71.jpg

Da blir det vel en ny 10. plass 😂

Edited by Slettet+3165

40 minutes ago, Danielzu said:

Hvordan blir det med kamptråder denne sesongen? 

Håper det blir slik som sist sesong. Synes det funka fint med egen kamptråd for hver runde. Så får man litt aktivitet rundt kamper som ikke nødvendigvis har egen kamptråd også.

Vurderer faktisk å bli Brentford supporter jeg. Sheffield W er jo ikke så mye å regne med for tiden, så trenger et nytt lag å støtte. Liker mye med Brentford.

Personlig heier eg svært sjeldent på United. Men holder med de ja.... Håper de vinner.

Må snart komme meg til OT og heie litt på de... :(

Jotun skrev (4 timer siden):

Personlig heier eg svært sjeldent på United. Men holder med de ja.... Håper de vinner.

Må snart komme meg til OT og heie litt på de... :(

Går fint å heie i sofaen 😉