Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Danielzu skrev (7 minutter siden):

Aldri skjønt meg på spillere med familiære agenter(bror,far,mor,onkel,grandtante osv). 

Redd for å bli utnyttet av slemme ukjent part, men ender opp med destruktiv opplegg uannsett. 

Er vel greit at ikke alle bruker slimåler som kun er ute etter penger når de i utgangspunktet er fornøyd med tingenes tilstand? Kan jo uansett gjøre som Haaland og leie inn folk spesifikt for å gjøre overgangsforhandlinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samtidig tenker jeg at Kane ikke har tenkt han trenger mer. Og jeg tror på ham når han sier det finnes en gentleman agreement. Problemet er jo at City faktisk må legge inn et akseptabelt bud, eller et bud i det hele tatt, for at Tottenham skal selge. I stedet for driver Pep på pressekonferanse og prater om at Tottenham må være villige til å komme til forhandlingsbordet?!!? Tottenham vil jo ikke og må ikke selge! 

Lenke til kommentar

Ja, og om City får Kane, så tipper jeg at Haaland går til United, Liverpool eller Bayern neste sommer.

Hadde vært typisk Bayern å hente Haaland på billigsalg neste sommer, men Lewandowski er kun 32, så mulig de anser det å være for tidlig slik som han herjer om dagen.

United har Cavani som nok forsvinner neste sommer, og Liverpool har Bobby som ikke har vist seg fra sin beste side på litt for lenge. Blir spennende, men tørr liksom ikke tro at han skal komme til oss.

Endret av Jakobk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Jakobk skrev (13 minutter siden):

Ja, og om City får Kane, så tipper jeg at Haaland går til United, Liverpool eller Bayern neste sommer.

Vi får se hvilke resultater de forskjellige lagene sitter igjen med etter neste sesong, for det virker ut som Haaland er intressert i å bedre sine sjanser, og ikke gå til enda et Dortmund. 

Mangler bare Kounde nå:

zi4wk1nbtvf71.jpg

 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (54 minutter siden):

Var samme greia i cupfinalen. Og i tillegg til dette, så er bildekvaliteten Viasat leverer helt forferdelig dårlig.

Bra tv2 har CL i tillegg, betaler gjerne for kvalitet.  Håper virkelig viasat har planer om å øke bildekvaliteten til neste sesong. 

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...