Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Whiteshit said:

For øvrig første gang sia månelandinga at Spurs, Chelsea, United, City, Arsenal og Liverpool er vidare ifra 5. runde i FA-cupen.

Sia det var snakk om at "the big six" ikkje tok cup'en seriøst.

 

...tenk om PL blei tatt like seriøst. [/sarcasm] ^^

Hvor mange ganger har disse lagene IKKE møtt hverandre før 6.runde siden da? 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (3 timer siden):

Var veldig glad i canal + sitt opplegg og de leverte seriøse opplegg og banebrytende intervjuer før tv2 tok over. Gikk jo bra det også. Sunn skepsis enda, men de har to år på seg. 

Ja, Canal+ hadde et bra konsept som TV2 lånte mye av. Mange kule gjester med tidligere storspillere og sånt. Det tok jo også litt tid før TV2 kom ordentlig bra i gang. Men har du sett på svensk PL-sending på Viasat så håper jeg virkelig det blir bedre når de tar over i Norge. 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (46 minutter siden):

Ja, Canal+ hadde et bra konsept som TV2 lånte mye av. Mange kule gjester med tidligere storspillere og sånt. Det tok jo også litt tid før TV2 kom ordentlig bra i gang. Men har du sett på svensk PL-sending på Viasat så håper jeg virkelig det blir bedre når de tar over i Norge. 

Se for deg samsending i Skavlan-stil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sånn 4 forskjellige kanaler fra Viasat gjennom påtvunget Telenor-dekoder. Lurer på om de kommer til å kjøre noen kamper der? Hadde vært greit. 

 

Sitat

Medieekspert og redaktør i tidsskriftet Kampanje, Knut Kristian Hauger, spår et dyrere tilbud for seerne når TV 2 mister Premier League-rettighetene.

Må man være medieekspert for å skjønne det?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...