Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (58 minutter siden):

Hva er det som skjer på Villa Park nå egentlig? Spurs-forsvaret er jo helt krise, ikke sånn vanlig krise, men ser jo ut som et League Two-lag.

Sluppet inn tidlig i jævlig mange kamper. Skulle tro Mourinho fikk skikk på det, men nei. 

Elendig i forsvar, ja, og også på dødballer defensivt. Sykt å tenke på hvor bra dette laget var bakover en stund. 

Bra av VAR i dag da. To greie avgjørelser. Men litt rart at de ikke sjekket blokken til Sanchez? Så ut som hands for meg. 

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg voldsomt med Tottenham i år er at motstanderne ikke får kort. Midtbanespillerne får stort sett lov til å gjøre foiæuls hele kampen før de får et gult på slutten. Eks Douglas i dag, og nå nettopp Bergwjin som blir holdt og forstyrret, får fordel men dommer følger ikke opp med kort. 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (15 timer siden):

Hadde vært så gøy med Sheffield United i CL! 

Son ute er jo litt krise for Mourinho. Har kommet frem at de hadde det praktise med Ighalo i boks, men så kom United på banen og de fikk ingen spiss. Er det noen up and coming talenter i Spurs da? Noen fra u-lagene som kan gjøre en jobb på spissplass? @Sexylubb1

Son spiller stort sett på kant. Vi kjøpte nettopp to spillere som kan spille der. Dele og Lucas blir nok de som er øverst slik de har vært etter Kane tok sin årlige skadepause. 

Vi har en 18-åring, Troy Parrot, som har debutert for Irland men verken Mourinho eller Poch har ment han er moden for førstelaget. Til nå, i alle fall. I tillegg har det versert noen rykter om dårlig oppførsel og holdninger etter "gjennombruddet" på tur med Irland (og et innhopp og en cupkamp for Spurs). 

Lamela trener igjen da, så han klarer sikkert et par omganger før han ryker på sykehuset. 

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Mount ser ut til å nærme seg form igjen. Noen måneder siden han har vært særlig god nå. 

Synes det er i overkant defensivt av Mourinho med fem bak og såpass lave vingbacker. De må mer frem om de skal score. Som Tangangas løp der.

Registrerer også hvor mye snakk om hvor vanskelig det er for Mourinho uten Son og Kane, hører aldri det samme om United som er uten Pogba, Rashford og McTominay. Andre krav.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Klarer ikke bestemme meg om jeg syns  disse VAR folka har en vanskelig jobb, eller om det bare er en hjernedød gjeng som sitter der oppe. 

Er det noen som mener at dommeren ikke burde bruke skjermen her for eksempel? For å ta en vurdering selv. De har lov å bruke den IQen de har blitt tildelt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...