Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvis jeg går og raner en bank akkurat nå, så skal Manchester United straffes for den handlingen?

Litt annerledes, men ellers er jeg også enig i at tomme tribuner blir litt vel strengt. 1 ting er hvis det skjer inne på stadion, dette er noe litt annet. Er jo flere der som man ser klart og tydelig på filmen til slutt, så burde jo være en smal sak å finne ut hvem de er, og utestenge dem.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest det som er skrevet her, men selvfølgelig skal klubben bli straffet når klubbens supportere skaper seg. Slik har det vært i lang tid. Det er synd at noen få mennesker skal kunne ødelegge så mye for en klubb og klubbens supportere. Noen må uansett svare for handlingene, og "politiet" / FA kan ikke bruke store ressurser på å finne noen rasister blant millioner på millioner.

 

Hva faen har FA å gjøre i denne saken?

Lenke til kommentar

Slike holdninger blir vel bare straffet når det skjer på tribunen?

 

Jeg tror kanskje det kan straffes dersom det skjer i direkte tilknytning til arenaen også, for eksempel rett utenfor før/etter kamp. Jeg har et vagt minne om at Napoli har blitt straffet for noen drap eller noe sånt, men det kan hende jeg blander noen hendelser.

Lenke til kommentar

Kan jeg bare påpeke 12 grunner til at det er komplett idiotisk at disse supporterne skal være fan av Chelsea samtidig som de er rasister;

 

Zouma
Ake
Ramires
Drogba
Mikel
Remy
Willian
Cuadrado
Brown
Blackman
Loftus-Cheek
Baker
Det gjelder forsåvidt nærmest samtlige andre klubber også. Du kan ikke være "rasrist og stolt av det", men gjøre et unntak bare fordi noen har god øye-fot-koordinasjon.
Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt latterlig synes nå jeg.

Finnes det lag i de øverste divisjonene uten en neger eller to på laget?

 

Jeg er nå godt fornøyd med våre , utenom Glenn.

Og bleikfisene våres er nå jevnt over ok, men de som har skuffet mest.

Burnley kanskje? Sikkert noen lag i LaLiga/SerieA/Bundesliga også.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

Helt latterlig synes nå jeg.

Finnes det lag i de øverste divisjonene uten en neger eller to på laget?

 

Jeg er nå godt fornøyd med våre , utenom Glenn.

Og bleikfisene våres er nå jevnt over ok, men de som har skuffet mest.

Burnley kanskje? Sikkert noen lag i LaLiga/SerieA/Bundesliga også.

 

 

På lagbildet er det en, men kommer ikke på navnet.

Lenke til kommentar

Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan noen som følger idrett kan si at fargede er underlegne...

Hykleriet lenge leve.

 

Aner ikke hvor mange jeg har møtt som er "generelt skeptiske" til mørkhudede og alt de foretar seg men forguder "apene", som de kaller de, så fort de tar en overstegsfinte for Norge eller klubben deres.

 

Er det greit så lenge de er underholdningsartister eller noe slikt?

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg ikke lest det som er skrevet her, men selvfølgelig skal klubben bli straffet når klubbens supportere skaper seg. Slik har det vært i lang tid. Det er synd at noen få mennesker skal kunne ødelegge så mye for en klubb og klubbens supportere. Noen må uansett svare for handlingene, og "politiet" / FA kan ikke bruke store ressurser på å finne noen rasister blant millioner på millioner.

 

Hva faen har FA å gjøre i denne saken?

 

Hvem fistet deg i morges?

 

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å bry meg, egentlig.

Endret av G27
Lenke til kommentar

 

 

Slike holdninger blir vel bare straffet når det skjer på tribunen?

Jeg tror kanskje det kan straffes dersom det skjer i direkte tilknytning til arenaen også, for eksempel rett utenfor før/etter kamp. Jeg har et vagt minne om at Napoli har blitt straffet for noen drap eller noe sånt, men det kan hende jeg blander noen hendelser.

Lignende episode her , mener å huske at UEFA da konkluderte med at det var opp til de lokale styresmaktene å straffe de involverte.

 

Edit: Husker ikke om det var i den saken det viste seg at det var Roma-supportere som skulle ta Spurs-supportere, selv om de ikke var involvert i en fotballkamp mot de.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt. Snakk om massiv generalisering på deg og MartinF. Om dere tror samtlige Chelsea supportere er rasister, ja god kveld i stuen. Herregud.

Nå har ikke jeg sagt at alle Chelsea-fans er rasister, har jeg?

Og selvfølgelig skal klubben straffes for det hvis man ikke kan straffe individene. Slik har det ALLTID vært. Når det har blitt spilt med tomme tribuner før så er det ikke fordi hver eneste supporter hadde gjort noe galt, nei, bare noen få idioter. Men det kan like gjerne være i form av en pengebot.

Så nei, det er ikke noe campaignagainstchelsea hvis du skulle komme med det.

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Snakk om massiv generalisering på deg og MartinF. Om dere tror samtlige Chelsea supportere er rasister, ja god kveld i stuen. Herregud.

Nå har ikke jeg sagt at alle Chelsea-fans er rasister, har jeg?

Og selvfølgelig skal klubben straffes for det hvis man ikke kan straffe individene. Slik har det ALLTID vært. Når det har blitt spilt med tomme tribuner før så er det ikke fordi hver eneste supporter hadde gjort noe galt, nei, bare noen få idioter. Men det kan like gjerne være i form av en pengebot.

Så nei, det er ikke noe campaignagainstchelsea hvis du skulle komme med det.

 

Nei, sånn har det faktisk ikke alltid vært. Det er ikke slik at det automatisk er identifikasjon mellom supporter og lag. Det må foreligge noe mer enn at noen har opptrådt uhøflig mens de ga seg til kjenne som fotballsupporter. Om du tenker deg om så skjønner du nok dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...