Gå til innhold

Hvis jeg må holde ut enda mer av dette tøvet blir jeg gal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk studentpub høres det ut som. Men jeg har generelt hørt lite om politikk på nattklubb og studentfester.

 

Det går mer på urealistiske prosjekter som aldri blir noe av i edru tilstand.

 

Jeg personlig har aldri vært på studentpub. Var hjemme/skog fester så pub.

Om studentpub går ut på å prate om politikk i beruset/full tilstand så er jeg glad jeg ikke har vært med på noe slikt.

Lenke til kommentar

Vel jeg for følelsen over at Bobbylove og Ideal er jøder. Spiller det noe rolle? Nei til dine følelser så, er jeg norsk. Japp bor midt i sentrum, byen. Men hvor jeg bor, eller om jeg er norsk, eller om du er jøde har ingenting å gjøre med at du ikke drar damer på puben. Men har du prøvd det jeg sa? Prøv på å ta av jødehatten ta også av deg all den haten mens du først er på gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får veldig følelsen av at "the-one" ikke er etnisk norsk ;)

 

Kan være det, bare at han har adoptert væremåten. Ser dette ofte i tettsteder og i byer.

 

Jepp. Snakker elendig kebabnorsk og har veldig stort markeringsbehov. "Øy, skal do ha deng?" ;)

Samfunnets utvikling går bare nedover, tydeligvis.

Lenke til kommentar

Jeg får veldig følelsen av at "the-one" ikke er etnisk norsk ;)

 

Kan være det, bare at han har adoptert væremåten. Ser dette ofte i tettsteder og i byer.

 

Jepp. Snakker elendig kebabnorsk og har veldig stort markeringsbehov. "Øy, skal do ha deng?" ;)

Samfunnets utvikling går bare nedover, tydeligvis.

 

Vi kan godt snakke om hvordan et perfekt menneske jeg er i flere dager, men her er det snakk om dine problemer med palestineren som stikker av med damene på stedet du er på. Prøv det jeg sa, ta av deg jødehatten eller gå til en jewbar...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Jeg skal snart gifte meg.

2. Du driter deg bare ut med måten du holder på her, ikke bare driter du deg sjøl ut, men du skaper et negativt inntrykk av andre muslimer med å fremheve et slikt jødehat som du gjør.

 

 

Muslimer? Der må jeg skuffe deg, er ikke muslim.

Men er imot sivilslakt...

Endret av The-One
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis jeg må lide meg gjennom flere seanser på puber og kaféer der en eller annen fjott sitter og lirer av seg pro-palestinsk dritt og raljerer om "disse jævla jødene" mens de unge attraktive kvinnene sitter der og stirrer på mannen som om han var jesus kristus og brad pitt samtidig, i vill nesegrus beundring, så blir jeg søkke hakke gal.

 

-drittlei-

 

Jesus var jøde

 

-bekreftende-

Lenke til kommentar

Burde ikke denne posten bli flyttet til "Samliv og relasjoner"?

 

Kvinner har uansett en tendens til å støtte dem som blir undertrykket, og ikke dem som har best slagord eller best propaganda, da de er mer empatiske.

Tror ikke det er helt sant da :p noen kvinner liker vell"drittsekker" mens andre liker den "undertrykte" mens liker den "stille" osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...